eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto dla kobiety - czemu NIE diesel? › Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 12:58:13 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hnnseb$29d$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268741387 2349 83.15.197.186 (16 Mar 2010
    12:09:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 12:09:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
    X-Original-Bytes: 2614
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264639
    [ ukryj nagłówki ]

    b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Dziewczyna nie ma "sportowego zacięcia" więc silnik 70-80KM w zupełności jej
    > wystarczy. Ona chce diesla z powodów ekonomicznych, wydaje mi się, że to jest
    > bez sensu: niby spalanie wg raportów dla tej grupy aut przy tej samej mocy
    > silnika daje średnio 1,5-2l/100km przewagę ropniakom, ale podobno większa
    > awaryjność, podobno większe koszty przeglądów, no i boję się, że skoro to
    > używka to przy dieslu dużo większa szansa, że licznik będzie kręcony.
    >
    > Proszę o jakieś opinie. Nie znam nikogo kto miałby auto tej klasy z
    > wolnossącym dieslem. Jest sens w to się ładowac i czy w ogóle jest to oszczędność?
    >

    1. Używając diesla z turbiną trzeba mieć świadomość tego, jak taki
    silnik traktować, o czym często nie tylko kobiety zapominają
    2. diesel bez turbiny będzie spalał tyle samo co z turbiną a czasami
    trochę więcej (zależy od stylu jazdy)
    3. diesel bez turbiny to bardzo prosta i co za tym idzie trwała
    konstrukcja.
    4. Kupując auto ocenia się stan techniczny a nie przebieg.
    5. Niestety także nie znam nikogo kto ma diesla wolnossącego w
    samochodzie w tym zakresie cenowym. Warto pomyśleć o golfie 4 1.9SDI?


    Ja ze swojej strony polecam fiata szczególnie z silnikiem JTD, bardzo
    trwałe jednostki, w tym zakresie cenowym może być przykładowo stilo.
    Niedocenione auto przez co tanie w porównaniu z rocznikiem.
    Części typu wtryski i pompa zdecydowanie w bardziej przystępnych cenach
    niż w silnikach HDI, CDI itd.

    Ostatnia kwestia to czy jest sens brać diesla, spore przebiegi będą?
    Bo jak tylko po mieście to ja bym się dwa razy zastanowił.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: