  • Data: 2017-08-20 10:26:18
    Temat: Re: Automatic Reference Counting
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 10:14:33 UTC+2 użytkownik fir napisał:
    > samego memory bound nie wiem jak przyspieszyc byc moze sie nie da -

    to dlaczego memory bound jest takie jak jest zalezy od producentow hardware (okazuje
    sie wlasnie ze to nie predkosc procka mimo ze wszyscy ciagle o tym mowia jest wlasnie
    dzis kluczowa tylko predkosc ramu ) CZEMU to nie jest przyspieszane (bo wydaje sie ze
    mozna tylko trzeba poszerzac jakies magistrale itd co chyba mozna robic) pytalem na
    roznych forach ale nikt nie wiedzial i nikt nic nie powiedzial - jak ktos sie dowie
    niech mi powie ;\ (mozliwe tez ze w koncu to zrobia i kompy znowu ruszą z kopyta, ale
    nie wiem bo to bajanie jesli nei wiadomo co jet przyczyna i o co tu chodzi)