    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Automatyka domowa
    Date: Mon, 5 Apr 2021 13:43:52 +0200
    <s47lho$n95$1@dont-email.me> <igR9I.96280$zpv5.47540@fx22.ams1>
    <60684fa9$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <wiZ9I.39286$6UJb.35238@fx23.ams1> <s49ovn$42e$1@dont-email.me>
    <fubaI.205655$ZHb1.49236@fx41.ams1>
    <60696b85$0$24048$65785112@news.neostrada.pl> <s4bscj$go$1@dont-email.me>
    <6069bd7d$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <s4cflv$j3m$1@dont-email.me>
    <6069cb66$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <s4cidb$47v$1@dont-email.me>
    <606a19b2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <s4d94r$3bn$1@dont-email.me>
    <606adeb9$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <s4eo0n$3a5$1@dont-email.me>
    <606ae8a6$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <s4eqio$lsm$1@dont-email.me>
    <606af5ca$0$530$65785112@news.neostrada.pl>

    On 05/04/2021 13:34, Uzytkownik wrote:
    > W tej dyskusji jest mowa o uruchomienie usługi sterowania głosowego,

    Bzdura. Czyli jak zwykle, nie pojmujesz o czym polemizuje z INNYMI. Oni
    twierdzą że google ich podłuchuje bez wywołania głosowego, pierdoło.

    > co
    > wymaga zgody dla Googla na użycie mikrofonu i o tym dyskutujemy, a nie o
    > twoich wyssanych z brudnego palucha bzdetach.

    O tym tylko Ty, pierdoło, dyskutujesz, reszta ma urojenia jakoby google
    podłuchiwało ich bez tego.

    Masz typowy styl piedoły z usenetu, nie pierwszy raz. Wpaść w środek
    dyskusji, rzucić jakąs oczywistością i wrzeszczeć że nikt nie ma racji
    bo teraz Ty ustalasz o czym jest dyskusja. Przeczytaj o czym była mowa,
    jeśli nie dasz rady, zajmij się plewieniem ogródka a nie pouczaniem
    ludzi o czym rozmawiają.

    > Tak więc daruj sobie te chamskie pyskówki na poziomie elity debili z forów.

    Następnym razem, jak wparujesz z ubłoconymi gnojem butami do czyjegoś
    domu, sprawdź czy w ogóle pojmujesz i ogarniasz o czym mowa. Na razie
    wychodzi na pierdołe który nie potrafi zrozumieć o czym rozmawia kilka osób.

    Nikt tutaj nie twierdzi że google nie słyszy o czym mowa po wywołaniu
    asystenta. Słyszy.

    Ale tutaj jest kilka foliarzy którzy twierdzą że analizuje, przesyła i
    rozpoznaje co się mówi bez wywołania. Teraz pojmujesz, piedoło, o czym
    była mowa w wątku, czy dalej masz kłopoty? Usenet jest coraz starszy,
    więc mogę zakładać że nie każdy juz ogarnia słowo pisane, dlatego
    wyjaśniem jak krowi na granicy czego dotyczyły moje wypowiedzi.
    Dotyczyły kilku schizofrenikó którzy ponoć są podsłuchiwania przez
    google cały czas.