    Subject: Re: Automatyka domowa
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <606ae8a6$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <s4eqio$lsm$1@dont-email.me>
    <606af5ca$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <s4et5s$9hj$1@dont-email.me>
    <606afbc4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b06f4$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b24a5$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b8066$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 6 Apr 2021 01:30:04 +0200

    W dniu 05.04.2021 o 23:25, Uzytkownik pisze:

    > Heby zarzucił mi, że twierdzę, iż Google nagrywa bez udzielenia zgody na
    > nagrywanie, co było nieprawdą i tego właśnie dotyczyła moja wypowiedź
    > zaprzeczająca.

    Nie, heby spiera się z Tobą że twierdzisz iż Google słucha i predefinije
    odpowiedzi na podsłuchane rozmowy.

    > Nie zarzucam Google, że robi to bez mojej zgody.

    Nikt nigdzie tego nie podważa.

> [...]
    > okoliczności, ale zdarzało się to wielokrotnie, a dotyczyło to dość
    > nietypowych narzędzi lub części zamiennych do tych narzędzi. Co
    > ciekawsze narzędzi już nie sprzedawanych od przynajmniej dekady np.
    > wkrętarka Makita z akumulatorami NiCd. Model już od wielu lat
    > nieprodukowany. Rozmawiam o tym z kolegą podczas pracy, że mam taki
    > model Makity, który mi leży bezużytecznie, bo padły już akumulatory
    > niklowo-kadmowe. Wieczorem siadam do komputera i pojawiają się reklamy
    > akumulatorów do tego właśnie modelu. Zauważyłem wiele tego typu

    Wcale nie wykluczam ale ma to związek z zalogowaniem przeglądarki do
    konta google jak i wyborem przeglądarki (wskazujesz w sumie na chrome)
    oraz wyborem reklam pod kątem...

    > Jak odinstalowałem Asystenta ze swoich telefonów i wyłączyłem na swoim
    > profilu Google szereg funkcji to sprawa się skończyła. Oczywiście nie
    > piszę tu o wyszukiwaniu w wyszukiwarce Google i personalizowaniu reklam
    > na podstawie wyszukiwań, bo to jest inna bajka.

    Wystarczyło zrobić innych tricków, żeby się pozbyć redefiniowania.

    > Heby natomiast potraktował moją wypowiedź tak, jakbym zarzucał Google
    > szpiegowanie przez telefon bez wyrażenia przeze mnie zgody na nagrywanie
    > mojego głosu i przesyłania na serwer. To mu wyjaśniłem, że przecież aby
    > móc korzystać z Asystenta to musiałem wyrazić zgody na rejestrowanie
    > głosu i przesyłanie go na serwer i to co pisze Heby jest nieprawdą.

    Nie. Wyraziłeś zgodę w przeglądarkach w stosunku do google :]

    > Zaprzeczyłem, że nie odbyło się to bez mojej autoryzacji. Udzieliłem
    > Googlowi zgody na korzystanie z mikrofonu i wszystkie związane z tym
    > czynności.

    W telefonie a w przeglądarce i koncie w niej?

    > Tak więc proszę, abyś nie kłamał, nie przeinaczał moich wypowiedzi i nie
    > szerzył demagogii.

    Nikt tutaj nie kłamie, raczej jesteś nieprecyzyjny gdzie i komu
    udzielałeś zgody.

    > Tylko, że Google pozostawia sobie furtkę czy też dupochron: "Czasem
    > dźwięk może zostać zapisany, gdy urządzenie nieprawidłowo wykryje
    > aktywację (np. odgłos, który zinterpretuje jako ,,OK Google").
    > Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych systemów pod kątem
    > ograniczania niezamierzonych aktywacji."

    Chuja prawda (w/w)

    > Nie wiem po co ta Wasza dyskusja i przekonywanie mnie, że "jestem
    > wielbłądem"? Opisałem fakty, które mi się przytrafiły, a z faktami się
    > nie dyskutuje. Można tylko próbować znaleźć odpowiedź dlaczego tak się
    > działo.

    Poszedłeś złym algorytmem (własnym) bez pomyślunku :)

    > Chcesz podyskutować to dyskutujmy, ale proszę Cię nie kłam i nie ubliżaj
    > używając ciągle "argumentum ad personam", a jeżeli już się dowalasz o
    > "bicie pany" to zwróć uwagę kto temu tak naprawdę jest winien. Odpuść
    > sobie swoje uprzedzenia i zwróć uwagę, że nigdy nikogo nie obrażam o ile
    > ktoś nie obraża mnie, a skoro ktoś mnie w chamski sposób prześladuje i
    > ciągle bez powodu obraża to nie pozostaję mu dłużnym.

    Heby raczej wskazuje na pewną bezmyślność, którą userzy postępują, nie
    wiem czy to wynika z jego wiedzy czy "nadwiedzy" ale zgoda na
    synchronizację i PERSONALIZACJĘ produkuje czasem takie stany że wynikowa
    sytuacja jest zbieżna. Z opowieści w realu to takie 50/50. Mi się to nie
    zdarza jednak, pomimo że mam synchronizację i używam asystenta w smartfonie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>