eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutonomiczne samochody i kolizja Google-car › Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    References: <ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
    <ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
    <12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net> <ne44bo$fqg$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <ne5b7r$oj6$1@dont-email.me>
    <57063526$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl>
    <570772ed$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Fri, 8 Apr 2016 12:31:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <57078873$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.209.1
    X-Trace: 1460111475 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22828 83.7.209.1:63955
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698073 pl.misc.samochody:2579960
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Fri, 8 Apr 2016 10:59:24 +0200, "J.F."
    >> Przy normalnych manewrach jest "checklista", ktora jeden pilot
    >> czyta, a drugi wykonuje punkt po punkcie.
    >> Przy nienormalnych zaczyna sie nerwowe wertowanie instrukcji - co
    >> robic w tej sytuacji.

    >I to.jest nonsens. Pilot powinien to umieć na pamięć a lista powinna
    >być pro forma jedynie.
    >Proszę nie mówić, że się nie da, znam człowieka co całego pana
    >tadeusza zna na pamięć, więc da się zapamiętać.

    A ilu takich ludzi, i czy starczy ich na pilotow :-)
    No i jak on sie pomyli czy zatnie "a co by nastepnej zwrotce", to
    nikogo nie zabije ...

    System jest sprawdzony - jest lista, czytaja, wykonuja, i jest
    bezpiecznie.

    Problem we wspolczesnych systemach sie zaczyna, jak robisz cos inaczej
    niz na liscie.
    Bo wtedy moze nie dzialac.
    Kwestia moze byc konstrukcyjna - np silnik nr 1 nie ma pompy oleju i
    smarowany jest z silnika nr 2, ktory sie zapala pierwszy i gasi
    ostatni.

    Ale moze byc tez programistyczna, czy wlasnie "dziwne zaleznosci", i
    sie okazuje, ze przycisk "uchod" nie dziala, jesli nie ma ILS na
    lotnisku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: