  • Data: 2015-08-03 08:25:07
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 14:07:48 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Jakim głąbem trzeba być żeby wymyślić coś tak głupiego jak darmowe
    > autostrady tylko w godzinach szczytu.
    >
    > Przecież tu nie trzeba być szczególnie przebiegłym żeby przewidzieć że
    > spowoduje to dodatkowe, znaczne zwiększenie ruchu w godzinach w których
    > ruch już przekraczał możliwości drogi.
    >
    > W efekcie korki są jeszcze większe, bo okazuje się że samo podniesienie
    > szlabanu i brak przestoju w tym jednym miejscu to niewielka poprawa - korki
    > są i tak.
    > Wczoraj obwodnica trójmiasta (bez żadnego wypadku) stała tak, że ludzie
> [...]

    Ale to właśnie o to chodzi żeby zarobić i sie nie narobić.

    Bo jak operator kasuje na bramkach to skasuje dokładnie tyle ile jest w stanie.
    Żeby obsłuzyć ludzi sprawniej to musi uruchomic więcej bramek. A to kosztuje.

    Więc zamiast ponosić te koszty wymysla się że zapłaci budżet za tych co pojadą jak
    otworzy się bramki a kasjerów się wysle do domu nie płacąc im.

    Czy ty sądzisz że to niekompetencja?
    Ja tu raczej widzę przemyślaną taktykę dojenia krowy budżetowej.