  • Data: 2015-08-09 01:00:53
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Autostrada to nie transport, gdzie umowa trwa dzien, tydzien, czasem
    > rok - ale konkurencja w obie strony duza.

    Zgoda.
    Ale rzadanie nie jest tez jakos specjalnie wygórowane - oczekuje sie tylko
    od zarzadcy zeby zorganizował sprawny przejazd i pobrał za to kase.
    To nie jest tak, ze nagle oczekujemy poszerzenia o 3 pasy, oswietlenia cała
    dobe i loda, ktorego ma ci zrobic cycata blondyna na parkingu... ;-)
    Wtedy zrozumiałbym lament, ze ktos chce drastycznie zmienic warunki umowy.

    > Przy czym problem w zasadzie dotyczy kulczykowej A2 - Kulczyk "dal"
    > pieniadze, zbiera pieniadze na bramkach, i umowa jest jakas taka, ze
    > co zbierze, to jego. Jak mu kto bedzie chcial zabrac, to bedzie
    > protestowal, i slusznie.

    Przy czym korki na bramkach na A2 nie zdarzaja sie az tak czesto wiec tym
    bardziej problem wydaje sie byc w miare łatwy do rozwiazania w drodze
    negocjacji.

    > Juz na A1 operator zbiera w imieniu ministra. Wiec jak minister mowi
    > "dzis nie zbierajcie", to jego prawo.

    Ale minister nie daje ze swoich...
    Pytanie - jaki jest cel?
    No i diabeł tkwi jak zwykle w szczegołach - marze operatorów, premie
    dyrektorów etc.
    To co ktos juz pisał - nic nie musza robić, minister decyduje o otwarciu
    bramke, kasa płynie szerszym strumieniem niz zwykle i wszyscy sa
    zadowoleni.
    Wszyscy?
    Jednak te kilkaset milionów z budzetu wypłyneło :)

    > Ale kogo - urzednikow, ktorzy moze juz nie pracuja ? Umowy to nie
    > zmieni.
    > Czy przedsiebiorcow ? Tak dlugo ich kopac z roznej strony, az sie
    > zgodza. No swietny plan w panstwie prawa :-)

    Na poczatek urzedników ktorzy obecnie maja na to wpływ.
    Urzedników ktorzy juz nie pracuja? Czemu nie? Jezeli podjeli niegospodarne
    decyzje, bo np. nie czytali raportów ktore zamawiali albo zamiast je
    zamówić, przejedli kase na coś innego. Why not?