  • Data: 2010-04-26 08:55:55
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <> napisał w wiadomości ...

    > Prawde mowiac kompletnie nie mam pojacia o kupowaniu uzywanego auta, teraz
    > nie
    > mam wlasnej fury uzytkuje sluzbowa oktavie, ten samochod mialby byc dla
    > zony.
    > Ona robi jakies 20-25kkm rocznie w tej chwili lanosem ale wolalbym cos
    > bezpieczniejszego. Zdaje sobie oczywiscie sprawe z roznicy w kosztach
    > utrzymania.
    > Moze to glupio dla was zabrzmi ale co znaczy na diagnostyke? Gdzie to
    > zrobic w
    > wawie i o co pytac w takim warsztacie?

    2002 rocznik to E39, bardzo fajne auto
    ten silnik 2,2 nie będzie demonem sprintu, bo to jednak dość ciężkie auto i
    do tego RWD,
    ale dla kobiety powinien wystarczyć :) tym bardziej, że jak rozumiem ma
    manualną skrzynię

    BMW "nie lubi" serwisu w stodole więc przed kupnem jedź koniecznie sprawdzić
    to auto, gdzieś gdzie się znają np. tu:
    MAG-POL, ul. Przesmyckiego 58, Piaseczno, tel. 22 757-00-48

    Jeżeli się okaże, że nie ma żadnego grubego "kwiatka" w tym aucie to kupuj:
    po Lanosie żona będzie zachwycona jaką przyjemnością może być jazda :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz