  • 1. Data: 2010-04-25 23:42:56
    Temat: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Mario" <b...@p...onet.pl>

    Mam okazje (?) kupic bmw 520 kombi w niezlej cenie.
    Auto to samochod mojego szefa.
    Rocznik 2002, niewielki przebieg 140kkm, 2200 benzyna, znam to auto od nowosci.
    Pierwszy wlasciciel, bez zadnej nawet najmniejszej stluczki, przebieg pewny.
    To plusy. Minusy sa takie, ze nie dbano o nie zbytnio, samochod jeden z wielu,
    do 2007 jezdzil nim jeden czlowiek. Potem rozni handlowcy i kurierzy.
    Facet wyznaje zasade ze lejemy paliwo i nie przejmujemy sie reszta, jak dziala
    to ok, jak nie, szlo gdzies do znajomka do warsztatu.
    Nie specjalnie mnie to interesowalo i wlasciciel tez nie bardzo potrafi
    powiedziec co bylo robione a co nie. Generalnie po 2007 bylo serwisowane u "Pana
    Janka".
    Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?

  • 2. Data: 2010-04-26 00:27:04
    Temat: Re: BMW 520 kombi 02, warto?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości:

> [...]
    > "Pana
    > Janka".
    > Cena dla mnie to 20kzl. Myslicie ze warto?

    Skoro znasz te auto, ten egzemplarz lepiej niż forumowicze to po co się
    pytasz.
    Jazda na diagnostykę i się dowiesz więcej niż mielibyśmy napisać Ci 1 000
    postów ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2010-04-26 01:37:56
    Od: "Mario" <b...@p...onet.pl>

    > Skoro znasz te auto, ten egzemplarz lepiej niż forumowicze to po co się
    > pytasz.
    > Jazda na diagnostykę i się dowiesz więcej niż mielibyśmy napisać Ci 1 000
    > postów ;-)

    Pytam bo nigdy nie interesowalem sie takim samochodem.
    Nie ten prog podatkowy ;)
    Zartuje, utrzymanie nie bedzie problemem. Troche spadlo to na mnie
    nieoczekiwanie i musze podjac szybka decyzje. Nie jestem fanem motoryzacji, nie
    "siedze w tym" tak jak wy i po prostu nie wiem czy to dobry samochod za ta cene
    przy tej wiedzy.
    Prawde mowiac kompletnie nie mam pojacia o kupowaniu uzywanego auta, teraz nie
    mam wlasnej fury uzytkuje sluzbowa oktavie, ten samochod mialby byc dla zony.
    Ona robi jakies 20-25kkm rocznie w tej chwili lanosem ale wolalbym cos
    bezpieczniejszego. Zdaje sobie oczywiscie sprawe z roznicy w kosztach utrzymania.
    Moze to glupio dla was zabrzmi ale co znaczy na diagnostyke? Gdzie to zrobic w
    wawie i o co pytac w takim warsztacie? Sorry za glupie pyatnia ale ja tylko
    uzywam samochodu do przemieszczania sie ;)

  • 4. Data: 2010-04-26 02:43:42
    Od: "MK" <c...@g...com>

    Nie warto.

  • 5. Data: 2010-04-26 07:04:14
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    warto

    jk

  • 6. Data: 2010-04-26 08:55:55
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

> [...]

    > utrzymania.
    > Moze to glupio dla was zabrzmi ale co znaczy na diagnostyke? Gdzie to

    2002 rocznik to E39, bardzo fajne auto
    ten silnik 2,2 nie będzie demonem sprintu, bo to jednak dość ciężkie auto i
    do tego RWD,
    ale dla kobiety powinien wystarczyć :) tym bardziej, że jak rozumiem ma
    manualną skrzynię

    BMW "nie lubi" serwisu w stodole więc przed kupnem jedź koniecznie sprawdzić
    to auto, gdzieś gdzie się znają np. tu:
    MAG-POL, ul. Przesmyckiego 58, Piaseczno, tel. 22 757-00-48

    Jeżeli się okaże, że nie ma żadnego grubego "kwiatka" w tym aucie to kupuj:
    po Lanosie żona będzie zachwycona jaką przyjemnością może być jazda :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 7. Data: 2010-04-26 09:03:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > kupuj:
    > po Lanosie żona będzie zachwycona jaką przyjemnością może być jazda :)

    jestem tego samego zdania, dokładnie sprawdzić auto w serwisie
    specjalizującym się w BMW i jeżeli od razu nie trzeba do niego dołożyć 10kzł
    to warto,
    coś na pewno trzeba będzie zrobić przy tym aucie ale zawsze po kupnie używki
    należy się z tym liczyć,
    brat

  • 8. Data: 2010-04-26 09:14:06
    Od: tippyland <t...@g...com>

    Warto, ale nie do konca z tym silnikiem. 2L w BMW serii 5 to moze byc
    taki troche muł, choc dalej nie bedzie to zawalidroga (trzeba wyzej
    krecic). Ten silnik w 3 juz jest taki sobie (lzejszy samochod).
    Zdecydowalnie lepiej zachowuje sie 2.5L lub 2.8L, w ktorych spalanie
    jest na podobnym poziomie co w 2.0, a osiagi i kultura pracy sa
    znacznie lepsze. E39 to samochod bardzo wygodny, pakowny, bezpieczny,
    dobrze wyposazony. Silniki benzynowe prawie nie do zajechania (moc
    wynika z czystej pojemnosci, a nie ulepszaczy). Sam bylem sceptycznie
    do marki nastawiony, jednak gdy choc raz sie nim przejedziesz, to nie
    bedziesz chcial zmieniac na nic innego. Jesli piszemy o RWD i
    "sprincie", to akurat ma to ogromne znaczenie. Podczas startu srodek
    ciezkosci samochodu przesuwa sie do tylu, co powoduje dociazenie
    tylnej osi, ktora w RWD jest osia napedowa. Dodac nalezy, ze E39 ma
    ESP, ktore w polaczeniu z rozkladem 50%/50% mas na obu osiach daje
    rade okielznac RWD dla niewprawionego kierowcy.

    Jesli znasz histrie samochodu, samego wlasciciela, jesli od samochodu
    nie oczekujesz nie wiadomo czego (zwlaszcza jesli ma to byc autko dla
    zony), to jest to zakup zdecydowanie warty rozwazenia. Najlepiej
    zrobisz, jesli sam sie przejedziesz i organoleptycznie sprawdzisz czy
    Ci/Wam pasuje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-26 09:17:23
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 26 Kwi, 08:55, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:
    > to jednak dość ciężkie auto i do tego RWD, ale dla kobiety powinien wystarczyć :)

    No, nie wiem. Przyjdzie zima, sypną śniegi i zacznie się płacz i
    narzekanie..

    .. znam to z autopsji ;-)

    --
    Gom

  • 10. Data: 2010-04-26 09:20:46
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Gom" <> napisał w wiadomości ...

    >No, nie wiem. Przyjdzie zima, sypną śniegi i zacznie się płacz i
    >narzekanie..
    >
    >.. znam to z autopsji ;-)

    bez żartów :)
    E39 ma w standardzie kontrolę trakcji,a ta w BMW spisuję się bardzo dobrze
    wystarczy dodać do tego przyzwoite opony zimowe i będzie jeździć napewno
    lepiej niż Lanos :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz