    From: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW 520 - opinie, czy warto
    Date: Fri, 20 Aug 2010 06:14:05 +0000 (UTC)

    koziel <k...@w...pl> napisał(a):
    > Ale naszlo mnie pytanie, jak wyglada awaryjnosc takiej BMW, jakie sa
    > jej glowne bolaczki i Wasze doswiadczenia z tym modelem.

    Yo,
    Czyli dopiero po 8 odpowiedziach wiemy o jakie auto chodzi :)

    Bolączek większych nie będzie, bo to dopracowane auto, silnik znamy, długo
    produkowany i bezproblemowy. (chyba że kupujesz od znajomego który ma 22 lata
    i imię Ahmed).
    Jedyne możliwe problemy to jak ktoś go przegrzał (pęknięcia głowicy) albo jak
    bierze za dużo oleum (uszczelniacze zaworów, albo odma, albo uszczelki
    silnika). Przy tym przebiegu nic się nie powinno dziać. Mam ciut starsze M52
    B20 w e36, 305 tysi zrobione i śmiga bez problemu na LPG.
    U Ciebie będzie silnik M52 B20 lub M52TU B20 - czyli tzw podwójny vanos.

    Osiągi - zależy czego oczekujesz, bo rakieta to nie będzie. Jak dotychczas
    miałeś 1,2 lub 1,4 to będziesz zadowolony, jak coś większego to zadowolenie
    będzie proporcjonalnie mniejsze :) Czym jeździsz teraz ?

    No i kwestia wyposażenia - czy to golas, czy jakaś lepsza wersja? zawias
    standard, czy M'ka. Buda nie powinna rdzewieć, mechanizmy wszystkie przy tym
    przebiegu powinny działać :)

    Za mało danych, żadna grupowa wróżka Ci nie powie że : bedzie Pan zadowolony" :)
    --
    Radarro
    V4 + R6 brotherhood