  • 1. Data: 2012-09-25 08:04:01
    Temat: BSOD-y różne i nieregularne
    Od: raqs <r...@i...pl>

    Witam i pytam:

    Dostałem do zbadania peceta, świeżo zakupionego: Core i5, Płyta Asrocka,
    4GB DDR3, 1TB HDD, DVD RW oraz GeForce GTX 550 Ti.
    Zasilacz: Chieftec 400W.
    Na kompie stoi sobie Seven 32bit.
    Nieregularnie, przy różnych okazjach "siódemka" wywala BSOD-y różnej
    maści: 0x0000001A (niby RAM), 0x00000050 (coś z oprogramowaniem),
    rzadziej inne.
    Oczywiście męczyłem kompa Memtestem - conajmniej 4 przebiegi bez błędu,
    3dMarkiem - wywalił mi BSODa - ale znów bez regularności oraz innej
    maści testami - bez sukcesu. Przetestowałem też dysk twardy programem
    mhdd - w porządku.
    Cóż jeszcze mógłbym zrobić? Jak udowodnić sprzedawcy, że włożył za mały
    zasilacz?

    pozdr
    raqs

  • 2. Data: 2012-09-25 08:19:44
    Temat: Re: BSOD-y różne i nieregularne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 08:04, raqs pisze:

    > Cóż jeszcze mógłbym zrobić? Jak udowodnić sprzedawcy, że włożył za mały
    > zasilacz?

    Mierząc napięcia na jego wyjściu. Jeśli pod obciążeniem spadają poniżej
    normy, to zasilacz przeciążony.

    Jeśli nie - NTG i przetestuj sobie sprzęt innym systemem operacyjnym.

  • 3. Data: 2012-09-27 20:44:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "raqs" <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > testami - bez sukcesu. Przetestowałem też dysk twardy programem mhdd - w

    occt, sprawdzic temperatury, poskladac wszystko jeszcze raz
    warto tez obejrzec piny gniazda procesora

    > Jak udowodnić sprzedawcy, że włożył za mały zasilacz?

    nowy, markowy i sprawny zasilacz 400W jest nawet za duzy do tego zestawu

  • 4. Data: 2012-09-27 20:59:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > occt, sprawdzic temperatury, poskladac wszystko jeszcze raz
    > warto tez obejrzec piny gniazda procesora

    Obstawiam badziewną płytę główną składaną z odpadów innych producentów.