  • Data: 2010-04-03 23:21:25
    Temat: Re: Bąble na klapie
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś udało mi się ręcznie umyć samochód.
    >
    > I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk bąbli w różnych miejscach. Sic!
    >
    > Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    > nie jest to Ford)

    było nie kupować Mercedesa,
    i tak jak tutaj już ktoś napisał, nie świruj tylko zgłoś na gwarancji, w
    końcu na perforację producenci dają >6 lat gwarancji więc w interesie jest
    zrobić to tak, żebyś nie był ich stałym klientem na tę naprawę,
    acha, i pilnuj przeglądów powłoki lakierniczej aby utrzymywać gwarancję w
    tym zakresie,
    brat