  • 1. Data: 2010-04-03 19:10:05
    Temat: Bąble na klapie
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dziś udało mi się ręcznie umyć samochód.

    I na klapie bagażnika znalazłem 5 sztuk bąbli w różnych miejscach. Sic!

    Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    nie jest to Ford)

    Ponieważ zakup był na osobę prywatną zastanawiam się nad powołaniem na
    istnienie wady w chwili zakupu (wady powłoki lakierniczej lub
    zabezpieczenia antykorozyjnego) i chciałbym aby klapę wymieniono na nową,
    a nie robili małe szlifowania i zamalowali.

    Jak sądzicie, czy coś takiego przejdzie? Czy będą naprawiać? (nie chcę
    korzystać z gwarancji)

  • 2. Data: 2010-04-03 20:18:44
    Temat: Re: Bąble na klapie
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i
    > nie jest to Ford)

    Rozbudzasz naszą ciekawosc ;) Nie zgadne: KIA?

  • 3. Data: 2010-04-03 20:40:37
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-04-2010 o 21:18:44 kurdybanek <k...@n...plt>
    napisał(a):

    > Rozbudzasz nasz? ciekawosc ;) Nie zgadne: KIA?

    Nie jest ważne co, tylko czy sprzedawca auta pójdzie na takie coś (bo
    przepisy przepisami)

  • 4. Data: 2010-04-03 21:21:46
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-04-2010 o 22:59:10 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > z umową z powodu babla na klapie bedzie graniczylo z cudem.

    To nie jest jeden bąbel tylko 5 sztuk w różnych miejscach, a więc cała
    klapa jest słabo zabezpieczona.

    > nie świruj tylko zgloś perforacje na gwarancji i niech zastosuja naprawe.

    zrobią place, i po kolejnych miesiącach wyskoczą kolejne lub w tych samych
    miejscach, a taka naprawa będzie uciążliwa dla mnie, bo pozbywam się
    samochodu na kilka dni.

    Dwa lata minie i zostanie tylko gwarancja, a tam będą wtedy naprawiać do
    bólu...

  • 5. Data: 2010-04-03 21:41:10
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-04-2010 o 23:32:44 Czabu
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_wytnij_to_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Jednak KIA... ;-)

    Nie jest to KIA :)

  • 6. Data: 2010-04-03 21:57:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    MM pisze:

    > Nie jest ważne co,

    Dla nas jest! :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-04-03 21:59:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jak sądzicie, czy coś takiego przejdzie? Czy będą naprawiać? (nie chcę
    > korzystać z gwarancji)

    nie korzystajac z gwarancji mozesz skorzystac z rekojmii - a) nie masz prawa
    zwrocic samochodu b) udowodnienie ze nastapila niezgodnosc towaru z umową z

  • 8. Data: 2010-04-03 22:32:44
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dwa lata minie i zostanie tylko gwarancja, a tam będą wtedy naprawiać do
    > bólu...

    Jednak KIA... ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 9. Data: 2010-04-03 23:20:42
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    MM pisze:

    > Nie jest to KIA :)

    Hyundai ? :-)

  • 10. Data: 2010-04-03 23:21:25
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Może nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że auto ma 1,5 roku (i

    było nie kupować Mercedesa,
    i tak jak tutaj już ktoś napisał, nie świruj tylko zgłoś na gwarancji, w
    końcu na perforację producenci dają >6 lat gwarancji więc w interesie jest
    zrobić to tak, żebyś nie był ich stałym klientem na tę naprawę,
    acha, i pilnuj przeglądów powłoki lakierniczej aby utrzymywać gwarancję w
    tym zakresie,
    brat