  • Data: 2015-08-07 20:00:29
    Temat: Re: Badanie glukozy do prawa jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy cukrzycy wszystkie rany się gorzej goją. Tak że dziwne że nie
    > słyszałeś o trudniej gojących się ranach u cukrzykow.

    Moga sie gorzej goic, nie musza, jak cukier wyregulowany.
    wiesz, w cukrzycy moga sie dziac rózne rzeczy ze slepnieciem czy stopa
    cukrzycowa.

    > Może żadnego
    > hnie znasz.

    Zapewne. Dlatego pisałem ze znam.
    Kazdy sadzi drugiego po sobie - czy to nie ty przyłapany kiedys na
    kłamstwie pisałes ze w dupie masz bycie wiarygodnym na newsach?

    > Inna sprawa że postęp techniki spowodował że igły jakich
    > używają są niezwykle cienkie. Tak cienkie że uszkodzenia jakie
    > powodują są bardzo małe. Tak samo z tymi blaszkami do klucia.

    Ano własnie. Zadne szerokie i głebokie rany, jak to ktos pisał...

    > Tobią
    > taką ranę że żeby uzyskać niewielką ilość krwi trzeba palec ścisnąć bo
    > samo może nie polecieć. Gdyby nie to że palec jest bardzo dobrze
    > unerwiony to nie było by dyskomfortu związanego z badaniem. Z ucha by
    > mogli brać. Ucho praktycznie nie jest unerwione. Jak robią test
    > krzepliwosci krwi to w ucho kują i nie wiadomo czy już ukuli czy
    > dopiero ukują. Pielęgnoarkom palec pasuje bo to nie ich palec, latwo
    > go odkazić, można ukłuć na siedząco. DSo ucha by się musiały pochylić
    > i im się nie chce. Na przedraminach są włosy i trudniej im by byłó
> [...]
    O uchu nie wiedziałem. Musze to sprawdzic czy tak sie da i skad w takim
    razie fascynacja palcami :)