  • 71. Data: 2012-09-20 12:54:37
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-20 12:50, AZ pisze:

    > Przeciez to popierdolka jest?

    Ale za to jak fajnie zapierdala.

    > Ja sie na 1200 nogami odpycham to co musi byc na litrze?

    Nie wiem, nie jezdzilem na litrowej kawasace. Ale pewnie tak samo lipnie
    jak na 1,2L kawasace albo i gorzej (choc trudno to sobie wyobrazic komus
    kto mial kontakt z honda).

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 72. Data: 2012-09-20 13:03:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale za to jak fajnie zapierdala.

    Probowalem nieraz popatrzec w lusterku ale za szybko znikala.

    > Nie wiem, nie jezdzilem na litrowej kawasace. Ale pewnie tak samo lipnie
    > jak na 1,2L kawasace albo i gorzej (choc trudno to sobie wyobrazic komus
    > kto mial kontakt z honda).

    W sensie co? Jazde trudno sobie wyobrazic zamiast siedzenia w garazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 73. Data: 2012-09-20 13:42:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-20 13:03, AZ pisze:

    > Probowalem nieraz popatrzec w lusterku ale za szybko znikala.

    Za czesto pudrujesz nosek i wiele Cie omija.

    > W sensie co? Jazde trudno sobie wyobrazic zamiast siedzenia w garazu?

    Nie jazde ino odpychanie nogami, o czym sam raczyles napisac :)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 74. Data: 2012-09-21 01:17:48
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Codziennie? czyli rozumiem ze do 100km w jedna strone max chyba ze nie
    pracujesz tylko podrozujesz?!? albo laczysz jedno i drugie?!?

    doomin13
    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:504a28c3$1@news.home.net.pl...

  • 75. Data: 2012-09-21 09:45:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-21 01:17, doomin13 pisze:
    > Codziennie? czyli rozumiem ze do 100km w jedna strone max chyba ze nie
    > pracujesz tylko podrozujesz?!? albo laczysz jedno i drugie?!?

> [...]

    Codziennie robie trase bedzin<>krakow + krakow<>bedzin + jezdze po slasku...

    M.

  • 76. Data: 2012-09-21 14:41:32
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.09.2012 Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> napisał/a:

    > Codziennie robie trase bedzin<>krakow + krakow<>bedzin + jezdze po slasku...

    Da radę nawet supersportem, będzie jak poranna kawa. Espresso znaczy.
    To po co Ci turystyk.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 77. Data: 2012-09-21 15:10:13
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    AZ pisze:
    ...>8
    > Ja sie na 1200 nogami odpycham to co musi byc na litrze?

    Tak dlugo (jak to okreslil Jacot) uzyskujesz predkosc do schowania
    podwozia?! ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 78. Data: 2012-09-21 20:48:30
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:
    > AZ pisze:
    > ...>8

    > Tak dlugo (jak to okreslil Jacot) uzyskujesz predkosc do schowania podwozia?! ;)

    Aż wieża kontrolna zezwoli:-)

    --
    NC700XA