eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBateria Li-ION, możliwie zintegrowana z ładowarką USB i wyjściem na kilka A › Re: Bateria Li-ION, możliwie zintegrowana z ładowarką USB i wyjściem na kilka A
  • Data: 2019-11-02 18:36:54
    Temat: Re: Bateria Li-ION, możliwie zintegrowana z ładowarką USB i wyjściem na kilka A
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widziałem takie moduły i nie potrafię ich teraz odnaleźć, tyle że
    > zamiast ładowania z usb miały ładowanie napięciem wyższym niż znamionowe
    1. dwie ogniwa 18650 z jednym modułem BMS który je będzie ładował,
    rozładowywał i może ograniczy prąd zwarcia, zabezpieczy przed wybuchem.
    jak łatwo się domyślić do ładowania będzie potrzebne 8.5V
    2. Dwa ogniwa 18650, z dwoma osobnymi modułami BMS z wyprowadzonymi
    pinami, w taki sposób, aby można było je "przełączać" na ładowanie i
    rozładowanie. podczas rozładowania będziesz miał 7-8V (szeregowo), a
    podczas ładowania - osobno równolegle - 3.7-4.2v, co umożliwia ładowane
    z usb. ale licz się z tym, ze taka ładowarka "da" pół ampera i nie ma
    zabezpieczenie przed zwarciem. (jak jest miejsce to wstaw tam żarówkę
    halogenową w szereg

    ToMasz