eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • Data: 2019-11-16 11:53:36
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Saturday, November 16, 2019 at 9:27:37 AM UTC+1, Mateusz Viste wrote:

    > Wystarczające, by wiedzieć że do kręcenia silnikiem @3000 rpm potrzeba
    > więcej energii niż do kręcenia nim @900 rpm. To wszak dość elementarne.

    nie do konca, zalezy np. od obciazenia (w sensie wykonywanej aktualnie pracy)
    np. jadac na jedynce bez dodawania gazu i majac te 900rpm pali wiecej niz stojac na
    luzie z takimi samymi obrotami (liczas na godzine, nie na 100km ;) )
    Analogicznie hamujac silnikiem, przy wiekszych obrotach zejdzie do zera...

    Dyskusyjne sa sytaucje, np. gdy z daleka widac, ze zapalilo sie czerwone i na luzie
    mamy szanse sie dotoczyc, hamujac silnikiem nie (wiec albo trzeba dluzej pojechac z
    akt. predk. jeszcze na gazie, lub zwolni prawie do zera za wczesnie i trzeba bedzie
    na gazie podjechac trosze wolno)


    > Ale wiesz, że komputer spalania de facto nie mierzy, tylko +/- zgaduje?

    e tam, wylicza, np. na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: