-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 19:15:58 +0200
Organization: GKS ST
Lines: 18
Message-ID: <s...@c...net>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
<j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
<j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
Reply-To: k...@c...net
NNTP-Posting-Host: chloru.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1312823758 3106 62.121.76.158 (8 Aug 2011 17:15:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 17:15:58 +0000 (UTC)
X-User: chloru1
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390812
[ ukryj nagłówki ]Dnia 08.08.2011 Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał/a:
> On Mon, 8 Aug 2011, PM wrote:
>
>> bęben zwiększa swoją średnicę, czyli zmienia się rozłożenie masy (większy
>> promień), tym samym z zasady zachowania pędu powstaje moment hamujacy....
>> tyle że to akurat poprawiłoby hamowanie.
>
> Z zasady zachowania (momentu) pędu w tym przypadku wynika tylko tyle, że
> część tego momentu ucieka sobie "w siną dal" wraz metalem startym przez
> okładzinę z bieżni bębna ;-) A poza tym mimo wzrostu promienia moment
> bezwładności bębna maleje, a nie rośnie (bo masy ubywa) ;-)
>
Ale promień (w/g niektorych) rosnie! :->
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 19:20 DoQ
- 08.08.11 19:36 ToMasz
- 08.08.11 20:49 Shrek
- 08.08.11 21:19 pm
- 08.08.11 21:29 pm
- 08.08.11 22:53 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 23:11 Przemysław Czaja
- 09.08.11 00:26 Mirek Ptak
- 09.08.11 01:16 Pszemol
- 09.08.11 07:20 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 09.08.11 08:24 PM
- 09.08.11 10:40 AZ
- 09.08.11 10:49 AZ
- 09.08.11 10:54 J.F.
- 09.08.11 10:58 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław