-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "pm" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 21:19:43 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 11
Message-ID: <j1pcsn$ahk$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl> <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl>
<j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl> <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
<j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl> <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
<j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl> <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl>
<j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl> <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl>
<j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl> <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl>
<j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl> <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
<j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl> <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl>
<j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl> <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
<j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl> <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
<pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1312831191 10804 109.173.194.105 (8 Aug 2011 19:19:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 19:19:51 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390854
[ ukryj nagłówki ]?
> biorąc pod uwagę, że skok klocka to jakieś pół milimetra albo mniej, to
> daje zmianę w okolicach 10%
>
skok klocka 0,5mm
przyrost grubości tarczy 0,03mm -> 0,015 na stronę
0,015/0,5= ???????
(3% nie 10)
pomijając ze choćby się rozszerzyła i 0,5mm to siła hamowania by nie wzrosła
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 21:29 pm
- 08.08.11 22:53 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 23:11 Przemysław Czaja
- 09.08.11 00:26 Mirek Ptak
- 09.08.11 01:16 Pszemol
- 09.08.11 07:20 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 09.08.11 08:24 PM
- 09.08.11 10:40 AZ
- 09.08.11 10:49 AZ
- 09.08.11 10:54 J.F.
- 09.08.11 10:58 AZ
- 09.08.11 12:26 Wojtek Borczyk
- 09.08.11 12:34 Wojtek Borczyk
- 09.08.11 13:38 PM
- 09.08.11 13:50 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław