eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarcze › Re: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 21:19:43 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 11
    Message-ID: <j1pcsn$ahk$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl> <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl>
    <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl> <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
    <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl> <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl> <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl> <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl>
    <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl> <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl> <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl> <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl>
    <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl> <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
    <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl> <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
    <pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1312831191 10804 109.173.194.105 (8 Aug 2011 19:19:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 19:19:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390854
    [ ukryj nagłówki ]

    ?
    > biorąc pod uwagę, że skok klocka to jakieś pół milimetra albo mniej, to
    > daje zmianę w okolicach 10%
    >
    skok klocka 0,5mm
    przyrost grubości tarczy 0,03mm -> 0,015 na stronę
    0,015/0,5= ???????
    (3% nie 10)

    pomijając ze choćby się rozszerzyła i 0,5mm to siła hamowania by nie wzrosła

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: