  • Data: 2014-04-21 12:15:53
    Temat: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Akurat car jako król Polski się sprawdził. Ludzie, zwłaszcza na
    > wsiach go szanowali. Wtedy z 85% ludzi mieszkało na wsi więc
    > praktycznie wszyscy go szanowali. A i ZSRR tez nie najgorzej zapisał
    > się w historii Polski. Jeśli za ucywilizowanie uznać dostęp do
    > bezpłatnej nauki na każdym szczeblu kształcenia. Dostęp do bezpłatnej
    > służby zdrowia. Emerytury dla wszystkich. Łącznie z tymi co zaraz po
    > wojnie osiągnęli wiek emerytalny a nigdy żadnej składki nie zapłacili
    > oraz gwarancję pełnego zatrudnienia. To inaczej nie można określić
> [...]

    weź sp... do Moskwy...

    ile ci płacą? nowa fuchę załapałeś, sprzedajesz dupe putinowi? pewnie posty
    na portale i na fejsa też klikasz ty putinowska zdziro?

    rzadko sie w.....am w sieci ale moskieskie pachołki zawsze mnie denerwują.

    mam nadzieję że odpowiednie agencje też śledzą takich jak ty kolesiów i im w
    końcu rachunek wystawią.

    W dawnych czasach za coś podobne można było nawet czapę dostać.