  • 1. Data: 2014-04-18 10:21:13
    Temat: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: k...@g...com

    Do tego podwyżka o 100% najniższych rent i emerytur. No nie wiem czy jak by w Polsce
    zrobić referendum o przyłączeniu do Federacji Rosyjskiej to było by przegrane. Dla
    samego pogonienia polskich cwaniaków polityków bym zagłosował za przyłączeniem.

  • 2. Data: 2014-04-18 10:23:55
    Temat: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    ps.com...
[...]

    A potem okazałoby się że wysyłał byś potajemnie dzieci na naukę j.polskiego
    i sam drżał o życie mieszkając w lepiance.

  • 3. Data: 2014-04-18 10:41:53
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "miszmasz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A potem okazałoby się że wysyłał byś potajemnie dzieci na naukę
    > j.polskiego i sam drżał o życie mieszkając w lepiance.

    Ale są też i tacy, którzy dla "pełnej michy" sprzedadzą się każdemu.
    Może wątkotwórca do nich należy i byłoby mu lepiej.

    Generalnie najwięcej narzekania jest nie wtedy kiedy jest rzeczywiście źle
    (wide czasy II WŚ czy czasy "socjalizmu" w Polsce - wtedy raczej ludzie
    mobilizują własną zaradność żeby sobie z tym złem radzić).
    Najwięcej narzekania jest kiedy jest lepiej/dobrze i poprawia się....
    no ale nie tak dobrze jak chciałoby się (zawsze trawa jest bardziej soczysta
    po drugiej stronie miedzy).

    I zawsze wtedy następuje wybieranie najlepszego u innych "żeby drogi były
    dobre jak w X, a paliwo tanie jak w Y, wolność działania jak w Z, podatki
    niskie jak w ... itd.). Jakoś rzadko narzekający są gotowi akceptować
    życie w innym kraju ze _wszystkimi_ jego cechami i pozytywnymi
    i negatywnymi.

    ZZ

  • 4. Data: 2014-04-18 10:43:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello miszmasz,

    Friday, April 18, 2014, 10:23:55 AM, you wrote:

> [...]

    > A potem okazałoby się że wysyłał byś potajemnie dzieci na naukę j.polskiego
    > i sam drżał o życie mieszkając w lepiance.

    pl.soc.polityka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-04-18 10:47:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ZZZ,

    Friday, April 18, 2014, 10:41:53 AM, you wrote:

    [.................................................]

    pl.soc.polityka jest od tego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-04-18 11:08:26
    Od: k...@g...com

    Na elektrodę jako moderator się zapisz.

  • 7. Data: 2014-04-18 11:22:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 10:23:55 UTC+2 użytkownik miszmasz napisał:
> [...]
    >

    > A potem okazałoby się że wysyłał byś potajemnie dzieci na naukę j.polskiego
    >
    > i sam drżał o życie mieszkając w lepiance.

    Potajemnie to wysocy urzędnicy partyjni w PRL dzieci chrzcili. Tacy porządni byli że
    panu Bogu ogarek a Stalinowi świeczkę. Jak by przyszło co do czego to ruskiemu
    prezydentowi dziurę w dupie by lizali. Specjalnie by się nie przejmowali że polskiego
    na tajnych kompletach ktoś uczy. Jedź do Londynu i popatrz na mieszkania komunalne. 2
    pokoje 30m2. Dobrze ze sracze w mieszkaniach maja a nie na klatkach albo na podwórku.
    Okna co ludzie w blokach w Polsce na śmietnik wyrzucali w Anglii by u Harrodsa za I
    gatunek by robiły. Mieszkania mają takie duże że po wstawieniu do salonu wersalki i
    dwóch małych foteli zegarek nie ma gdzie chodzić.

  • 8. Data: 2014-04-18 11:32:04
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 10:41:53 UTC+2 użytkownik ZZZ napisał:
> [...]
    >
    > niskie jak w ... itd.). Jakoś rzadko narzekający są gotowi akceptować
    >
    > życie w innym kraju ze _wszystkimi_ jego cechami i pozytywnymi

    Za dwa razy większą emeryturę od Rosji by się okazało że w Polsce nigdy Polaków nie
    było. Poza tym Rosja, nie mylić z ZSRR, nigdy nic złego Polsce i Polakom nie zrobiła.
    Wręcz przeciwnie. Pod Rosyjskim zaborem Polska się rozwijała. Car i Król Polski
    zniósł niewolnictwo i kazał nadać wszystkim nazwiska. I jeszcze reformę rolną zrobił.

  • 9. Data: 2014-04-18 12:06:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    ps.com...

> [...]
    >Pod Rosyjskim zaborem Polska się rozwijała. Car i Król Polski
    >zniósł niewolnictwo i kazał nadać wszystkim nazwiska. I jeszcze

    No ba! Do tego prawie każdy mógł odbyć turnus na DARMOWYCH (sic!)
    wczasach na północy kraju.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2014-04-18 14:43:47