  • 1. Data: 2013-03-31 20:46:52
    Temat: Bezpieczny komputer
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Szukam, komputera, który:
    - raczej AMD, bo chyba cena niższa za taką samą wydajność
    - nie trusting komputer, - chyba na razie wszystkie procesory
    - płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a żaden
    wirus nie mógł
    - ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić za
    dużej i przegrzać procesora
    Czy są takie płyty?

  • 2. Data: 2013-03-31 22:11:09
    Temat: Re: Bezpieczny komputer
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-31 20:46, Borneq pisze:
> [...]
    > żaden wirus nie mógł
    > - ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić

    Zapomniałeś o zworkach do karty sieciowej, USB, HDD i monitora...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2013-03-31 22:41:10
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-31 22:11, marfi pisze:

    > Zapomniałeś o zworkach do karty sieciowej, USB, HDD i monitora...
    z zamkiem szyfrowym do obudowy komputera (zamek zworkowy) ;)

  • 4. Data: 2013-03-31 23:48:49
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > - ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić
    > za dużej i przegrzać procesora
    > Czy są takie płyty?

    Są, nawet gdzieś mam taką, chipset VIA MVP3 pod K6-2. Tylko... co
    zrobisz, jak wirus się zorientuje, że masz taką płytę i zaatakuje w
    zamian komputery w elektrowni, zwiększając prąd w gniazdku i mimo
    ustawienia zworek paląc Ci komputer?

  • 5. Data: 2013-04-01 09:56:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Mar, 20:46, "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > - ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić za
    > dużej i przegrzać procesora
    > Czy są takie płyty?

    Był tu taki gość, co się doktoryzował z wyłączania kamery w laptopie,
    zamiast wydłubać ją śrubokrętem albo zakleić taśmą. Czy to może ktoś z
    Twojej rodziny? :P

    L.

  • 6. Data: 2013-04-01 10:25:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > - płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a żaden
    > wirus nie mógł

    Jeszcze takie się pisze?

  • 7. Data: 2013-04-01 12:46:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > - płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a
    > żaden wirus nie mógł
    > - ustawianie zworkowe prędkości taktowania, aby wirus nie mógł ustawić za
    > dużej i przegrzać procesora

    Ale zes sie uparl...

    Wpadles w fobie polaczona z histeria, bo komputer zrobil baaa?
    Przeciez to nie musial byc wirus -
    - byc moze Bog tak chcial i ma w tym jakis plan.

  • 8. Data: 2013-04-01 12:47:30
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Myslisz, ze tak skrajne bieguny moglby istniec w jednej puli genetycznej?

    .googlegroups.com...

  • 9. Data: 2013-04-01 13:04:53
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Był tu taki gość, co się doktoryzował z wyłączania kamery w laptopie,
    > zamiast wydłubać ją śrubokrętem albo zakleić taśmą. Czy to może ktoś z
    > Twojej rodziny? :P

    akurat niemoznosc wylaczenia kamery w biosie /tak coby system
    operacyjny nie mogl jej wlaczyc/ jest jak najbardziej wada- wiesz, nie
    wszystkie kamery swieca LED gdy sa wlaczone (a jak wykazuje praktyka,
    szpiegowanie przez kamerke jest jak najbardziej mozliwe).

    szymon

  • 10. Data: 2013-04-01 15:13:01
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > - płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a
    > żaden wirus nie mógł

    Nie otrzymałem żadnej rozsądnej odpowiedzi, mimo że wydawało się że to
    rozsądna grupa a nie np, pręgierz. Czy to takie dziwne, że chcę aby żaden
    złośliwy kod nie miał fizycznej możliwości grzebania w biosie? Ale jedyny
    słuszny postęp to umożliwienie zapisu biosu programowo. Cóż pozostanie
    czekać aż minie ta głupia moda.