  • Data: 2015-10-07 11:29:41
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2015 o 08:46, J.F. pisze:

    > Ale co tu zalowac - nadal robia.

    Żałuję, bo 1,5 roku później syn poszukując czegoś podobnego kupił
    Hultaja i30 , z tym samym silnikiem, ale w słabszej wersji.
    Stan bardzo dobry (jak na poflotowe auto), ale duży przebieg, nieco
    młodszy, ale i tak lepiej gdyby jeździł moim ceedem.

    Że nowe robią to wiem, ale są równie nisko zawieszone co je
    dyskwalifikuje jak dla mnie, w Sportage nie łączą 4x4 z 1.6 crdi, więc
    też odpadło w swojej cenie, a Soul którego miałem zamiar kupić (i nie
    kupiłem bo ni było w wybranym kolorze), zrobił się po zmianie modelu tak
    drogi, że również bezsensowny.
    Podrożał lekko licząc o jakieś 10 tys.