  • 1. Data: 2015-10-06 22:25:20
    Temat: Bezproblemowy diesel
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    szukam auta, taniego, z bezproblemowym silnikiem diesla, młodszego niz
    10 lat. Do tej pory jeździłem citroenami z silnikiem:
    2.0 HDi - 90 KM (DW10TD)RHY
    i jeśli znacie auta wyprodukowane po 2005 z tym silnikiem to proszę o
    wskazanie
    dziękuję

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-10-06 22:34:58
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.10.2015 o 22:25, ToMasz pisze:
    > witam
    > szukam auta, taniego, z bezproblemowym silnikiem diesla, młodszego niz
    > 10 lat.

    Bez konkurencji - Kia Ceed 1.6 crdi
    6 lat lania paliwa i do dziś żałuję że ją sprzedałem.

  • 3. Data: 2015-10-07 01:59:27
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 22:34, Cavallino pisze:

    > Bez konkurencji - Kia Ceed 1.6 crdi
    > 6 lat lania paliwa i do dziś żałuję że ją sprzedałem.

    Mam zupełnie odmienne doświadczenia z 2-litrowym crdi :)

  • 4. Data: 2015-10-07 08:13:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Oct 2015 01:59:27 +0200, Scobowski

    > Mam zupełnie odmienne doświadczenia z 2-litrowym crdi :)

    Odmienne od Twoich doświadczenia mam z 2-litrowym CiTD. :> 7 lat paliwo
    leję i jeżdżę. Olej wymienię też czasem. :P DPF zdrowy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2015-10-07 08:34:01
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ToMasz

    Po co koniecznie takie 'nowe'
    np
    http://allegro.pl/audi-a6-2-5-tdi-c4-i5714150361.htm
    cena zwala z nog przecietnego amatora - janusza, ale.....
    bedzie i tak taniej niz to co szukasz....
    moze po silnikach trzeba szukac?
    jtd? hdi?
    mam kumpla ktory odbiera fimowe skody w tych latach i cenach.
    przebiegi potezne, ma wglad w historie serwisowe. zazwyczaj puste.
    nic sie tam nie dzialo....
    motory na pompowtryskach jeszcze...., wiem. trudno dostac uczciwy przebieg w
    skodzie....

  • 6. Data: 2015-10-07 08:46:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Oct 2015 22:34:58 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Bez konkurencji - Kia Ceed 1.6 crdi
    > 6 lat lania paliwa i do dziś żałuję że ją sprzedałem.

    Ale co tu zalowac - nadal robia.

    J.

  • 7. Data: 2015-10-07 10:18:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 7 października 2015 08:34:05 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

    > Po co koniecznie takie 'nowe'

    Bo auto to nie tylko silnik?
    Ale rdzewiejąca karoseria, zniszczone zawieszenie, trzeszczące plastiki itd...

    Kiedys kupiłem takie auto za 5 tys.
    Wymieniłem w nim wszystko po koleji
    A i tak się psuło i było stare i trzeszczało.

    Kurcze też się zastanawiam nad kupnem auta ale czekam na okazje.
    Pytanie co to znaczy.

  • 8. Data: 2015-10-07 11:25:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.10.2015 o 01:59, Scobowski pisze:

    > Mam zupełnie odmienne doświadczenia z 2-litrowym crdi :)

    Zgadza się - 2 litrowy to zupełnie inna bajka.
    Tylko 1.6/1.7 wchodzi w rachubę.

  • 9. Data: 2015-10-07 11:29:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.10.2015 o 08:46, J.F. pisze:

    > Ale co tu zalowac - nadal robia.

    Żałuję, bo 1,5 roku później syn poszukując czegoś podobnego kupił
    Hultaja i30 , z tym samym silnikiem, ale w słabszej wersji.
    Stan bardzo dobry (jak na poflotowe auto), ale duży przebieg, nieco
    młodszy, ale i tak lepiej gdyby jeździł moim ceedem.

    Że nowe robią to wiem, ale są równie nisko zawieszone co je
    dyskwalifikuje jak dla mnie, w Sportage nie łączą 4x4 z 1.6 crdi, więc
    też odpadło w swojej cenie, a Soul którego miałem zamiar kupić (i nie
    kupiłem bo ni było w wybranym kolorze), zrobił się po zmianie modelu tak
    drogi, że również bezsensowny.
    Podrożał lekko licząc o jakieś 10 tys.

  • 10. Data: 2015-10-07 14:19:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Oct 2015 22:25:20 +0200, ToMasz napisał(a):

    (...)

    2-litrowy, 90-konny, 8-zaworowy diesel o mocy 90 KM montowany w Xsarze
    Picasso zbiera dobre opinie.
    Moze to po prostu tez sam silnik jest ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl