    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bielizna termoaktywna ???
    Date: Wed, 21 Jan 2009 16:13:18 +0100

    Użytkownik " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gl7cmt$ss7$1@mx1.internetia.pl...
    > Haj
    > Zamierzam sobie kupic do endurzenia zimowego, ale nie znam sie ni w zab.
    > Na allegro komplet mozna dostac od 60 do 300 pln. Np takie:
    >
    > http://moto.allegro.pl/item527272736_hit_sezonu_biel
    izna_termoaktywna_grene_gwt_lux_xl.html

    > http://moto.allegro.pl/item525967272_profesjonalny_k
    omplet_termoaktywny_meryl_xl.html

    > http://moto.allegro.pl/item530119247_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_l.html

    > http://moto.allegro.pl/item530142672_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_xl.html

    > Moze ktos cos podpowiedzec? Sa jakies roznice za ktore warto doplacic?

    Miałem wcześniej ciuchy Bergsona, a jeszcze wcześniej jakieś tanie
    lichowieco.
    Teraz jeżdże w windstoperach Crafta i wydaje mi się, że na chłodne dni to
    jest
    najlepsze rozwiązanie. Termoaktywne ciuchy dają duży komfort kiedy się ostro
    pocisz, natomiast kiedy nie osiagasz temperatury roboczej to IMO niczego nie
    rozwiązują. Z używanych przeze mnie wychodziło, że im tańsze tym bardziej
    śmierdziały i gorzej odprowadzały pot. Termoaktywne bardziej wypasione dają
    takie dziwne uczucie chłodu (nie zimna).Przy planowanej lajtowej jeździe
    raczej
    coś wiatroszczelnego. A wersja max to termoaktwne wdzianko na to windstoper,
    a na to mikropolar. Taki zestaw jest lekki, ciepły, dobrze odprowadza pot i
    nie
    krępuje ruchów.
    Rzuć okiem na www.hike.pl

    Pozdrawiam