  • 1. Data: 2009-01-21 14:42:32
    Temat: Bielizna termoaktywna ???
    Od: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Haj
    Zamierzam sobie kupic do endurzenia zimowego, ale nie znam sie ni w zab. Na
    allegro komplet mozna dostac od 60 do 300 pln. Np takie:

    http://moto.allegro.pl/item527272736_hit_sezonu_biel
    izna_termoaktywna_grene_gwt_lux_xl.html

    http://moto.allegro.pl/item525967272_profesjonalny_k
    omplet_termoaktywny_meryl_xl.html

    http://moto.allegro.pl/item530119247_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_l.html

    http://moto.allegro.pl/item530142672_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_xl.html

    Moze ktos cos podpowiedzec? Sa jakies roznice za ktore warto doplacic?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 2. Data: 2009-01-21 15:12:16
    Temat: Re: Bielizna termoaktywna ???
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >ale nie znam sie ni w zab.

    Wymieniać by tu można ale po co - Craft'a sobie pan kup - bedzie pan
    zaaadowolony:)

    Grzech
    vl800

  • 3. Data: 2009-01-21 15:13:18
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_xl.html

    > Moze ktos cos podpowiedzec? Sa jakies roznice za ktore warto doplacic?

    Miałem wcześniej ciuchy Bergsona, a jeszcze wcześniej jakieś tanie
    lichowieco.
    Teraz jeżdże w windstoperach Crafta i wydaje mi się, że na chłodne dni to
    jest
    najlepsze rozwiązanie. Termoaktywne ciuchy dają duży komfort kiedy się ostro
    pocisz, natomiast kiedy nie osiagasz temperatury roboczej to IMO niczego nie
    rozwiązują. Z używanych przeze mnie wychodziło, że im tańsze tym bardziej
    śmierdziały i gorzej odprowadzały pot. Termoaktywne bardziej wypasione dają
    takie dziwne uczucie chłodu (nie zimna).Przy planowanej lajtowej jeździe
    raczej
    coś wiatroszczelnego. A wersja max to termoaktwne wdzianko na to windstoper,
    a na to mikropolar. Taki zestaw jest lekki, ciepły, dobrze odprowadza pot i
    nie
    krępuje ruchów.
    Rzuć okiem na www.hike.pl

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 4. Data: 2009-01-21 15:16:58
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Rzuć okiem na www.hike.pl

    no doobra - też się dorzucę:)
    http://www.jaxa.com.pl/index.php?pid=10

    pzdr.

  • 5. Data: 2009-01-21 15:33:56
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Tak dla zainteresowanych z terenu Wrocławia.

    Polecam odwiedzić SkiTeam w Factory. Jakiś miesiąc temu kupiłem tam kalesony
    z windstopperem firmy rukki za 120PLN. Było tego parę sztuk więc może
    jeszcze im nie zeszły.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-01-21 15:38:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-21 16:12:16 +0100, "grzech" <z...@w...pl> said:

    > Wymieniać by tu można ale po co - Craft'a sobie pan kup - bedzie pan
    > zaaadowolony:)

    Dupa tam. Strasznie delikatny materiał, bardzo łatwo zaciąga się od
    rzepów (np. nakolanników). Tak pozatym działa nieźle, choć nie jest
    bardzo ciepły (ja jeżdżę w nim cały rok). IMHO do tego sportu - średnio.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-01-21 15:46:48
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:
> [...]
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_xl.html

    > Moze ktos cos podpowiedzec? Sa jakies roznice za ktore warto doplacic?

    Ja mam bluzę i kalesonki Grene. To jest moja pierwsza bielizna
    termoaktywna (czy nie za mocna jak na pierwszą?) więc większego
    doświadczenia nie mam ale na pewno jest większy komfort niż przy
    "klasycznej" bieliźnie, sprawnie transportuje pot z dala od ciała ale
    niestety jak się zrobi dłuższy odpoczynek to robi się zimno. Generalnie
    za tą kasę to można polecić.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 8. Data: 2009-01-21 22:13:12
    Od: micek <m...@o...pl>

    Jarecki [KenLee] wrote:
    > Haj
    [ciach... bielizna termoaktywna, dylematy]

    Koledzy, bielizna termoaktywna NIE SLUZY do tego zeby bylo w niej
    cieplo, a wrecz przeciwnie, sluzy do tego zeby sie w niej nie zgrzac :-)

    podaje za wikipedia:
    <cycat>
    Bielizna termoaktywna - bielizna produkowana ze specjalnie
    projektowanych dzianin syntetycznych, które posiadają zdolność sprawnego
    odprowadza potu i pary wodnej ze skóry pozostawiając ją suchą, nawet
    przy intensywnym wysiłku fizycznym.
    <koniec cycatu>

    windstoper to windstoper, srebrna nitka to srebrna nitka a bielizna
    termoaktywna to bielizna termoaktywna :-)

    ja jej uzywam od paru lat, na rowerze, motocyklu, na nartach a latem na
    codzien. Jezeli nie miales nigdy takiej bielizny i nie zalezy Ci na mega
    wypasionym wygladzie, a nie chcesz duzo ryzykowac zeby sprawdzic jak to
    jest, kup sobie koszulke Gotherm. Komplet mozna kupic za 88zl, dobiera
    sie go tak zeby byl raczej obcisly niz luzny, i to pod kurtke z
    membrana... Jak Ci bedzie zimno, to mozesz dokupic do tego koszulke taka
    ocieplajaca, wyglada troche tak jak hmmmmm...jak bardzo cienki polar, i
    w dotyku jest srednioprzyjemna, ale tez oddycha, ja to zakladam na
    gotherm, i na to kurtke i tak daje rade do -30stopni (w bawelnianym
    podkoszulku i w tej samej kurce wymiekam przy -10)

    windstoper to inna sprawa, zastanow sie czy chcesz sobie ta bielizne
    kupic bo Ci zimno czy dlatego ze Ci goraco, czy dlatego, ze sie pocisz...

    to tyle odemnie
    pozDRowionka
    micek

    --

    Gorzów Wlkp - miasto przyjazne :-D

  • 9. Data: 2009-01-21 23:39:55
    Od: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "micek" napisał

    > Koledzy, bielizna termoaktywna NIE SLUZY do tego zeby bylo w niej cieplo,
    > a wrecz przeciwnie, sluzy do tego zeby sie w niej nie zgrzac :-)

    *** Dokladnie

    > windstoper to inna sprawa, zastanow sie czy chcesz sobie ta bielizne kupic
    > bo Ci zimno czy dlatego ze Ci goraco, czy dlatego, ze sie pocisz...

    *** Chce mniej odczuwac skutki pocenia sie przy jednoczesnej minimalnej
    izolacji cieplnej. Zima i jesienia jezdzi sie w kurtce a nie w bluzie, a pod
    spodniami (zwykle MX) cienke kalesony - na odcinkach "jezdnych" jest ok, ale
    kiedy przychodzi czas zabawy na trudniejszych powolnych sekcjach z
    wyginaniem sie i czasem szarpaniem maszyny, czlowiek sie intensywnie poci.
    Potem znowu sekcja jezdna i szybka powrotna dojazdowka asfaltem i wtedy jest
    nieprzyjemnie. Oczekuje umiarkowanej izolacji cieplnej na dojazdowce i
    szybkich niezbyt meczacych odcinkach oraz odprowadzenia potu na
    trudniejszych odcinkach. Nie oczekuje cieploty poduszki elektrycznej, ale
    jesli przy wiekszej predkosci bedzie ten sam efekt co suche cienkie kalesony
    i cienki golf bawelniany (ktorych obecnie uzywam) to mi w zupelnosci
    wystarczy.

  • 10. Data: 2009-01-22 07:15:44
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Potem znowu sekcja jezdna i szybka powrotna dojazdowka asfaltem i wtedy
    > jest nieprzyjemnie.

    I po to właśnie zakłada się coolmaxy, rhowyle i inne wynalazki - zamiast
    bawełny
    - by nie było nieprzyjemnie.
    Jak masz blisko do thibo to możesz u nich kupić komplet na próbe coś koło 7
    dych
    a już zobaczysz różnicę. Może nie jest taka wytrzymała jak jaxa - mam kilka
    sztuk
    3 sezon i nawet niteczka nie pękła:)

    Grzech
    vl800