    From: moonraker <m...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bielizna termoaktywna ???
    Date: Wed, 21 Jan 2009 16:46:48 +0100

    Jarecki [KenLee] pisze:
    > Haj
    > Zamierzam sobie kupic do endurzenia zimowego, ale nie znam sie ni w zab. Na
    > allegro komplet mozna dostac od 60 do 300 pln. Np takie:
    >
    > http://moto.allegro.pl/item527272736_hit_sezonu_biel
    izna_termoaktywna_grene_gwt_lux_xl.html

    > http://moto.allegro.pl/item525967272_profesjonalny_k
    omplet_termoaktywny_meryl_xl.html

    > http://moto.allegro.pl/item530119247_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_l.html

    > http://moto.allegro.pl/item530142672_bielizna_termoa
    ktywna_brubeck_biker_sys_unisex_xl.html

    > Moze ktos cos podpowiedzec? Sa jakies roznice za ktore warto doplacic?
    > Pozdr
    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

    Ja mam bluzę i kalesonki Grene. To jest moja pierwsza bielizna
    termoaktywna (czy nie za mocna jak na pierwszą?) więc większego
    doświadczenia nie mam ale na pewno jest większy komfort niż przy
    "klasycznej" bieliźnie, sprawnie transportuje pot z dala od ciała ale
    niestety jak się zrobi dłuższy odpoczynek to robi się zimno. Generalnie
    za tą kasę to można polecić.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/