    From: " Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bielizna termoaktywna ???
    Date: Thu, 22 Jan 2009 00:39:55 +0100

    Użytkownik "micek" napisał

    > Koledzy, bielizna termoaktywna NIE SLUZY do tego zeby bylo w niej cieplo,
    > a wrecz przeciwnie, sluzy do tego zeby sie w niej nie zgrzac :-)

    *** Dokladnie

    > windstoper to inna sprawa, zastanow sie czy chcesz sobie ta bielizne kupic
    > bo Ci zimno czy dlatego ze Ci goraco, czy dlatego, ze sie pocisz...

    *** Chce mniej odczuwac skutki pocenia sie przy jednoczesnej minimalnej
    izolacji cieplnej. Zima i jesienia jezdzi sie w kurtce a nie w bluzie, a pod
    spodniami (zwykle MX) cienke kalesony - na odcinkach "jezdnych" jest ok, ale
    kiedy przychodzi czas zabawy na trudniejszych powolnych sekcjach z
    wyginaniem sie i czasem szarpaniem maszyny, czlowiek sie intensywnie poci.
    Potem znowu sekcja jezdna i szybka powrotna dojazdowka asfaltem i wtedy jest
    nieprzyjemnie. Oczekuje umiarkowanej izolacji cieplnej na dojazdowce i
    szybkich niezbyt meczacych odcinkach oraz odprowadzenia potu na
    trudniejszych odcinkach. Nie oczekuje cieploty poduszki elektrycznej, ale
    jesli przy wiekszej predkosci bedzie ten sam efekt co suche cienkie kalesony
    i cienki golf bawelniany (ktorych obecnie uzywam) to mi w zupelnosci
    wystarczy.
    pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400