  • Data: 2010-06-01 17:45:03
    Temat: Re: Bipper po 20.000 cd :(
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hu385u$f6v$2@news.onet.pl...

    > albo go nie wlali :)
    > 500 zł za wymiane oleju?

    Bo to specjalny olej opracowany przez NASA z cząsteczkami złota takimi
    malutkimi, że ich nie widać tylko tworzą one żółtawą poświatę. Stąd ten
    kolor bursztynowy.
    A korek spustowy odkręca Rocky Balboa, filtr wykręca Pudzian a potem z
    półobrotu odkręca pokrywkę Chuck Norris. Na koniec olej zalewa sam Kubica.
    Po wszystkim auto testuje Mark Webber.

    --
    Irokez