  • 1. Data: 2010-06-01 16:12:21
    Temat: Bipper po 20.000 cd :(
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    No i ja nie wiem jakas porazka....

    dzis odpalamy samochod a tam Check Oil... k co jest, dobra zgasilismy,
    wyciagamy po kilku min bagnet a tu hmm nic, no to jeszcze raz i raz i tu
    kuzwa nic.
    Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju skasowali
    500 zl

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-01 16:14:18
    Temat: Re: Bipper po 20.000 cd :(
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-01 16:12, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    > kuzwa nic.
    > Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju

    No to na lawetę i do nich. Coś ewidentnie spieprzyli.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-06-01 16:21:56
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    > kuzwa nic.
    > Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju

    Pewnie użyli starej podkładki pod korek od miski (albo w ogóle żadnej).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-01 16:30:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hu34jq$7kg$...@n...dialog.net.pl...

    > No to na lawetę i do nich. Coś ewidentnie spieprzyli.
    >
    > --
    Maja jutro przyjechac, akurat i tak mial isc jutro samochod do nich na
    naprawe tego czegos przy biegach.
    A gosc mi przez telefon powiedzial zebym kupil olej nalal dojechal a oni sie
    ustosunkuja do tego ;)

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-06-01 16:48:41
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    W ASO Citroena, w ktorym serwisujemy sluzbówki nagminnym jest wlewanie
    oleju dokladnie do kreski oznaczającej minimum, a kasowanie za wlanie do
    tej, oznaczającej max :)

    Olej oczywiscie jest mocno drogi, a auto kilka dni pozniej domaga sie
    dolewki.

    Moze u Ciebie wlali na oko akceptowalne minimum, ale troche sie im
    pomyliło :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 6. Data: 2010-06-01 17:11:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie użyli starej podkładki pod korek od miski (albo w ogóle żadnej).

    Swego czasu panowi z Asko (wAw) mi tak zrobili.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-06-01 17:12:50
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dolewki.
    >
    > Moze u Ciebie wlali na oko akceptowalne minimum, ale troche sie im

    Znam kolesia co przez czas jakiś pracował w ASO na F. Jak klient nie był
    "wystarczająco" uprzejmy (wedle pracowników) to mało tego, że nie zmieniali
    oleju to odlewali na minimum.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2010-06-01 17:15:04
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-01 16:12, Adam Szewczak wrote:
> [...]
    > kuzwa nic.
    > Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju

    albo go nie wlali :)
    500 zł za wymiane oleju?

  • 9. Data: 2010-06-01 17:45:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > albo go nie wlali :)
    > 500 zł za wymiane oleju?

    Bo to specjalny olej opracowany przez NASA z cząsteczkami złota takimi
    malutkimi, że ich nie widać tylko tworzą one żółtawą poświatę. Stąd ten
    kolor bursztynowy.
    A korek spustowy odkręca Rocky Balboa, filtr wykręca Pudzian a potem z
    półobrotu odkręca pokrywkę Chuck Norris. Na koniec olej zalewa sam Kubica.
    Po wszystkim auto testuje Mark Webber.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2010-06-01 17:49:17
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-01 17:45, Irokez wrote:

> [...]
    > półobrotu odkręca pokrywkę Chuck Norris. Na koniec olej zalewa sam
    > Kubica. Po wszystkim auto testuje Mark Webber.

    a teraz idź grzecznie na dobranocke... :)