  • 1. Data: 2012-12-16 00:40:03
    Temat: Bixenon w motocyklu
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło,
    zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

    http://swiatla.arbiter.pl/galeria/xenon.retrofit

  • 2. Data: 2012-12-17 09:41:18
    Temat: Re: Bixenon w motocyklu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło,
    > zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

    Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić
    co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2012-12-17 10:22:53
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić
    > co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?
    >
    > --
    > Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    > PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    > http://motogof.tumblr.com/

    W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba
    przechodzić co roku

  • 4. Data: 2012-12-17 11:33:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba
    > przechodzić co roku

    W przypadku motocykla typu motocykl w Warszawie jest problem z przejściem
    przeglądu z xenonem (też mam bixenon). Ciekawe jak patrzą na motocykle typu
    skuter i czy motocykl typu skuter z xenonem nie rozwali ich tak bardzo, że
    podbiją :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2012-12-17 20:21:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku motocykla typu skuter /taki posiadam/ przegląd trzeba
    > przechodzić co roku

    a to mój skuter inny bo już 3 sezony jeździłem a przeglądu jeszcze nie
    robilem. Ale w przyszłym roku zrobię:)

    Zobaczymy jak z nim bedzie...

  • 6. Data: 2012-12-17 20:21:49
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

> [...]

    > W przypadku motocykla typu motocykl w Warszawie jest problem z przejściem
    > przeglądu z xenonem (też mam bixenon). Ciekawe jak patrzą na motocykle

    to powiedz gdzie nie jechać:)

    I jak masz zrobiony ten bixenon? Jakies fotki?

  • 7. Data: 2012-12-18 01:15:56
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:

    >Jak to jest teraz z przeglądami "motocykli typu skuter"? Trzeba robić
    >co roku, tak jak "motocykli typu motocykl"?

    A kiedy nie bylo trzeba?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2012-12-18 06:56:30
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-12-18 01:15, Jacot pisze:

    > A kiedy nie bylo trzeba?

    Jak cylinder był jeszcze 50 ;) ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2012-12-18 10:42:10
    Od: grzech <z...@g...com>

    > A kiedy nie bylo trzeba?

    Prawka nie trzeba to po co przegląd?
    "Pedalarze" rozpanoszyły się po drogach i też nie muszą mieć uprawnień
    i przeglądów.

    ______
    grzech
    tdm

  • 10. Data: 2012-12-18 12:31:10
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Tue, 18 Dec 2012 01:42:10 -0800 (PST), grzech
    <z...@g...com> wrote:

    > Prawka nie trzeba to po co przegląd?
    > "Pedalarze" rozpanoszyły się po drogach i też nie muszą mieć
    uprawnień i przeglądów.

    Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu
    skuter! Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower
    --
    Pozdro
    Tadzik