  • 11. Data: 2012-12-18 15:19:25
    Temat: Re: Bixenon w motocyklu
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 00:40:03 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
    > To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło,
    >
    > zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:
    >

    > http://swiatla.arbiter.pl/galeria/xenon.retrofit

    Niezła robota, gratki.

    Jarecki

  • 12. Data: 2012-12-18 17:16:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Gru, 12:31, Tadzik <t...@g...pl> wrote:
    > On Tue, 18 Dec 2012 01:42:10 -0800 (PST), grzech

    > Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu
    > skuter! Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower

    motorower Honda SH125i? ;)

    WS

  • 13. Data: 2012-12-18 17:29:21
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Tue, 18 Dec 2012 08:16:10 -0800 (PST), WS
    <L...@c...pl> wrote:
    > motorower Honda SH125i? ;)

    No właśnie, czyli regularny motocykl, z którym co rok (chyba, że
    nowy) na przegląd. Ostatnio rejestrowalem stary motorower i dostałem
    termin badania za dwa lata jakoś.
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 14. Data: 2012-12-18 19:35:37
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tadzik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale wy czytacie w ogóle o czym autor pytania gada? MOTOCYKL typu skuter!
    > Rozjasnilo sie? Jak nie to: hint; motorower

    Motorower to 50 a 125 i powyżej to motocykl..... Jak np. mój motocykl typu
    skuter Honda Pantheon 125, mam też drugi Honda Foresight 250, też motocykl
    typu skuter :)

  • 15. Data: 2012-12-19 10:00:10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak np. mój motocykl typu skuter Honda Pantheon 125, mam też drugi Honda
    > Foresight 250, też motocykl typu skuter :)

    skuterzyści wszystkich krajów łączcie się:)

    Ja z kolei oprócz skutera typu motocykl mam motocykl typu motorower -ścigacz
    250:)

  • 16. Data: 2012-12-20 08:11:18
    Od: m...@g...com

> [...]
    > To mam xenona w swoim motocyklu typu skuter. Sporo mi to zajęło,
    >
    > zainteresowanych zapraszam do obejrzenia:

    Nie przeszkadza Ci tak wysoka szyba?

    Gawron
    AT

  • 17. Data: 2012-12-20 09:20:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie przeszkadza Ci tak wysoka szyba?

    W patrzeniu przeszkadza ale w jeździe pomaga bo wiatr nie wieje deszcz nie
    pada. Wychodzi to na plus - rewelacja!

  • 18. Data: 2012-12-20 09:20:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości