  • Data: 2016-07-19 01:02:01
    Temat: Re: BlackBerry - edycja kontaktów na PC jest możliwa?
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jul 2016 04:59:50 +0000 (UTC)
    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Problem to wygasły certyfikat i jest do naprawienia.
    > http://tinyurl.com/zqcpocu

    Znam i problem i to rozwiązanie. Niestety działa tylko na S60v3FP2,
    czyli E72, E52, C6 i nowszych. modele z FP1 nie akceptują tej poprawki.
    Choć kiedyś planowałem podmienić ręcznie plik w ROFS.
    Inna rzecz, że na obecnie używanym egzemplarzu E72 (już chyba trzeci)
    dostaję błąd "component is already built-in" pomimo, że plik "ssl.dll"
    z archiwum .sis i partycji Z:/ ma inne sumy kontrolne.

    > Produkują, ale nie spotkałem jeszcze pełnej.
    > No i teoretycznie możesz sobie zapiąć klawiaturę
    > po BT.

    Chodzenie z klawiaturą po BT jest niewygodne, żre to dodatkowo prąd, a
    komunikacja może zostać łatwo podsłuchana. Niepełność klawiatury mi nie
    przeszkadza, umiem je remapować na Androidzie. Byleby były strzałki i
    "martwy" (lub zapięty do jakiejś niepotrzebnej funkcji) klawisz na AltGr

    > PS Prośba: mógłbyś cytować jak człowiek?

    PS Prośba: mógłbyś napisać, co robię źle?