  • Data: 2005-07-01 00:00:44
    Temat: Re: Bledne dane na top100.pl?
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steven Jurczyk napisał(a):]
    [ciach]
    > 2. Oskarzanie home.pl o podnoszenie sobie statystyki (lub obnizanie
    > innym) przez ciebie jest troche nie na miejscu. Takie oskarzenie moze
    > wyniesc firma, ktora znajduje sie na tej liscie, podposujac sie nazwa
    > firmy/imieniem i nazwiskiem a nie anonim, ktory nagle sie pojawil w
    > sieci... A jakos tu nie widze postow onetu, interii, AZ, netartu, kei
    > czy kogos innego z czolowki ze top100 falszuje ich wyniki. Z tego co
    > raczej zauwazylem firmy te od wielu lat zgadzaja sie z tymi danymi
    > (czesto same je podaja w swoich materialach)...
    [ciach]
    > Ale najciekawsze jest to ze zawsze ta wirtualna osoba postuja z miasta
    > Krakowa. Dociekliwym zostawiam ustalenie jakie firmy tam sie mieszcza :)

    Wydało mi się (pomimo formy - bardzo pięknej i przejrzystej, której nie
    neguję!), że odbijasz piłeczkę. Z jednej strony, jakoby home.pl nie ma
    nic wspólnego z top100.pl (pod względem podbijania statystyk/własności),
    z drugiej - wnosisz pod zastanowienie, jakie firmy mogą starać się
    szkodzić (przywoływać ten wątek) na rzecz home.pl.

    Myślę, że odpowiedzialni ludzie znajdą odpowiednie informacje, które
    dotyczą omawianych witryn (statystykidomen oraz top100) i nawet nie
    spróbują mieć jakichkolwiek pretensji. Inną sprawą są
    (przyszli,ewentualni) klienci, którzy niekiedy nieświadomie klikają tu i
    tam, znajdując te i inne podobne wątki (szkodzące firmom lub nie - co za
    różnica?). Jak rzekłby Vonnegut - zdarza się i tak!

    Pozdrawiam,
    nie-anonim ;-)