  • Data: 2017-11-28 20:54:03
    Temat: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wrote in message news:5a1d9ebb$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zamarz, bo zimy byly umiarkowane, a ja daleko od Suwalk mieszkam :-)

    > Znajomi cos mowili, ze stanac potrafi.
    > A grupowicze radzili, zeby postawic w ogrzewanym garazu i rozmrozic :-)

    Potrafi. Na początku lat 90-tych wyjeżdżałem z Krynicy Górskiej przy -26
    st.C (auto kilka dni stało na mrozie). Odpaliłem bez problemu, zostawiłem na
    kilkanaście minut chodzące auto, pożyczyłem jeszcze prądu jakiemuś
    właścicielowi Poloneza, który obok nie mógł odpalić, a problem wystąpił,
    kiedy chciałem ruszyć. Jak depnąłem gaz, silnik zabulgotał i zdechł. Odpalał
    na holu, ale przy próbie dodania gazu zdychał. Na stacji benzynowej - ropa
    do -9... Ale użyczyli gniazdka, pogrzałem trochę termowentylatorem filtr
    paliwa i zbiornik, odpaliłem z holu, wjechałem pod górę jadąc na dwójce i
    trzymając gaz w podłodzę i dopiero za szczytem odetchnąłem, ale zatrzymać
    się, żeby umyć ręce odważyłem się dopiero po kilkudziesięciu kilometrach...

    --
    Axel