  • 1. Data: 2010-12-19 21:39:12
    Temat: Re: Blokada mocy w Suzuki SV 650 rok 2005
    Od: Przybysz90 <dprzybylski16@_NOSPAM_interia.pl>

    Cerbnapisal

    > Dzieki za pomoc. Zrobilem tak jak pisalo, moja SV zdlawiona do 27 KW
    > juz oddycha pelna piersia :D, w tej chwili to w ogole inny motocykl.

    A powiedz mi jak poznac ze sv jest zdławiony, nigdy nie jezdzilem na
    mocniejszych sprzetach, i nigdy na sv 650, która posiadam ale nie
    zdarzylem sie jeszcze nia przejechac:P coś charakterystycznego. Patrzyłem
    do modulu ten kabel jest na tym 25 pinie, motor sprowadzony jest z anglii
    tam tez blokowali??