  • 1. Data: 2010-12-19 15:33:40
    Temat: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    Cześć

    Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
    Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

    http://www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
    http://www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk

    Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
    niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
    filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 2. Data: 2010-12-19 16:51:32
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "[]v[]artec" niczym Hermes niesie światu wiadomość:

    > Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
    > Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

    Podejrzewam, że doniosłość owego wydarzenia wyniesie Cię na wyżyny
    popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy youtuba,
    nowego Justina Bibera. Szacun!!!

    Zdroofka Johnny

    P.s. Następne w kolejce: pierdnięcie teściowej, poskrobanie się w zadku
    tudzież kąpiel Wacusia...

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżosci konina

  • 3. Data: 2010-12-19 17:24:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
    > youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

    Cytujac (juz) klasyka: "Who the fuck is Justin Bieber?"

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-12-19 17:25:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Gru, 16:33, "[]v[]artec" <m...@W...pl> wrote:

    > Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piątek ściągnąłem z
    > niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
    > filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

    -2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
    lecie przy +30 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-12-19 19:04:57
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "AZ" <a...@g...com> wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie
    moje KHI przy -20 pali tak jak w
    lecie przy +30 :-)

    Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
    przepalanek po tym jak ktoś mi napisał, że to szkodzi...wyciągnąłem aku itd.

    Artur
    Hornet 600

  • 6. Data: 2010-12-19 19:50:17
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-19 20:04, R2 pisze:

> [...]
    >
    > Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
    > przepalanek po tym jak ktoś mi napisał, że to szkodzi...wyciągnąłem aku

    No bo to są te stare, nowe szkoły, każdy robi jak uważa - jakbym trzymał
    moto w ciepłym to nie ruszałbym całą zimę.

  • 7. Data: 2010-12-19 19:51:14
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-19 17:51, Johnny pisze:
> [...]
    > popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
    > youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

    Justina Bibera nie mam zamiaru prześcigać, ale jak pobiję VIFON'a to już
    będę z siebie dumny.

  • 8. Data: 2010-12-19 20:04:10
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    ..jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
    http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIw
    PbJk

    Erg

  • 9. Data: 2010-12-19 20:07:49
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-19 21:04, ErgoSum pisze:
    > ..jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
    > http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIw
    PbJk

    No raczej - jestem fanem motoryzacji w bardzo szerokim zakresie.

  • 10. Data: 2010-12-19 20:27:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqd.googlegroups.com...

    > -2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
    > lecie przy +30 :-)

    Zdradź swój sekret. Mój fazer 600 potrafi czasem zaskoczyć dopiero za 2-3
    razem nawet latem.