eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji › Re: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej posesji
    From: Doktor <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Blokowanie wjazdu do garażu, było:Mandat i blokada na prywatnej
    posesji
    Date: Wed, 28 Mar 2012 21:10:13 +0000 (UTC)

    Był 28 March 2012 (Wednesday), gdy o godzinie 18:43 *Marcin Jan*
    zasugerował(a):

    > ta... zwłaszcza jak co chwile jest to inny gamoń. Do autora wątku wystąp
    > o zmianę oznakowania na "Strefa ruchu".

    Jedynym rozwiązaniem jest naklejka "karny kutas" naklejana na szybie każdemu
    gamoniowi. I piszę to śmiertelnie poważnie.

    Przerabiałem taką sytuację, jak Twoja przez rok czasu. Przez rok czasu byłem
    kulturalny, wkładając za wycieraczkę karteczki z tekstem w stylu "Zablokował
    Pan/Pani wjazd do mojego garażu. Proszę tu nie parkować.". Zero efektu.

    Parę razy zdarzyło się również, że trafiłem akurat na parkującą osobę. W
    połowie przypadków padało przepraszam, a w połowie... dostawałem an wejściu
    przysłowiową zjebkę. Na moje grzeczne "Przepraszam, zablokowała Pani/Pan..."
    delkwentka (co ciekawe, w większości właśnie kobiety) wyskakiwała na mnie
    np. z mordą w stylu: "To gdzie ja mam parkować jak tu nie ma parkingów!" lub
    "Takiego chamstwa jak w tym mieście to ja w całej Polsce nie spotkałam!".

    Po roku mi się znudziło bycie kulturalnym i kupiłem pakiet naklejek.

    Przez pół roku rozkleiłem z 20 i... problem się skończył.

    Wiem, że brzmi to być moze nieco nieprawdopodobnie ale to prawda. Apelowanie
    do przyzwoitości do bezmózgów i buraków po prostu nie działa. Na nich
    działają jedynie chamskie metody.

    I to jest w sumie fenomen, że wystarczy nakleić taką naklejkę kilku
    kolesiom, a działa to niejako globalnie. Osobiście podejrzewam, że po
    osiedlu rozeszła się fama, że źle parkującym naklejane sa karne kutasy i
    ludzie to sobie przekazują, więc nawet jak kto nowy przyjedzie gdzieś w
    odwiedziny, to minutę później już wybiega by przestawić samochód.

    Smutne ale prawdziwe. Polecam.

    --
    Doktor

    Skrypty do 40tude Dialog: http://krzaczory.pl/usenet/?id=10