eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBrak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego? › Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 20 Oct 2011 00:55:46 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brak cisnienia na magistrali olejowej walka rozrządu - dlaczego?
    References: <f...@t...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <f...@t...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4e9f556e$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.37.135
    X-Trace: 1319064943 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8439 83.25.37.135:31119
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407846
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-20 00:07, Michał sirapacz Gut pisze:
    > Pacjent: punto 1.2 benzyna 8 zaworowy, silnik po wymianie upg, obrobce
    > glowicy (nowe zawory, frezowanie gniazd itd), wymianie pierscieni i
    > panewek korbowodowych.
    >
    > objawy: silnik pracuje, cisnienie oleju jest - szybko gasnie kontrolka
    > oleju jeszcze podczas krecenia rozrusznikiem.
    > Brak oleju na klawiaturze - zasilanie magistrali (po jej zdjeciu) na
    > pracujacym silniku nie wypluwa ani kropli oleju.
    >
    > do sie moglo stac??????????
    > nie posądzam się o możliwość odwrotnego założenia UPG, co jeszcze
    > mogloby powodowac tak idiotyczne objawy?

    Mimo wszystko sprawdź tą uszczelkę...
    Nie wiem jak w 8V, ale w 16V UPG odwrotnie pasowała idealnie, właśnie
    poza otworem na olej idący do góry.

    Przy okazji jak już zdejmiesz głowicę, to pokręć silnikiem - zobaczysz
    czy dół podaje olej.
    Jak podaje, to zapchało się coś na górze - wymagane ciśnienie testowe
    wytworzysz za pomocą WD-40 w dużym pojemniku ze słomką :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: