    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Brak komunikacji między Atmegą a modułem GSM po rs232
    Date: Wed, 26 Dec 2012 11:24:58 +0100

    Tak swoją drogą, jeśli chodzi o programowanie AVR to (abstrahując od
    tematu modułu GSM) jedno pytanie chodzi mi po głowie. Mianowicie do
    jakiego stopnia trudności można zakwalifikować projekty wykorzystujące
    moduły Ethernet? Takie konstrukcje widuje się od jakiegoś czasu coraz
    częściej - czy to w postaci jakiegoś Arduino z odpowiednim shieldem czy
    też układu zaprojektowanego zupełnie od podstaw.

    To wyższa szkoła jazdy, wymagająca kilkuletniego doświadczenia czy może
    nie jest aż tak źle? Istnieją gotowe rozwiązania, które pozwalałyby
    ominąć programowanie obsługi TCP/IP? Załóżmy, że w grę wchodzi
    transmisja niezbyt złożonych danych - np. telnet.