    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brak miejsca w dowodzie na pieczatki SKP
    Date: Mon, 18 Jul 2011 12:42:07 +0200

    On Mon, 18 Jul 2011, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:

    > Miała w tym czasie jakies kontrole?

    Miałem podobną sytuację, z tym, że auto było zarejestrowane na mnie. W DR
    skończyło się miejsce na pieczątki, pojechałem do SKP, dostałem karteczkę
    o pozytywnym przejściu przeglądu i jeździłem z tą karteczką prawie rok. W
    tym czasie byłem dwukrotnie (!) kontrolowany przez policję, za pierwszym
    razem policjant nawet okiem nie mrugnął, za drugim zwrócił mi uwagę, że
    powinienem wymienić dowód na nowy, ale też skończyło się bez żadnych
    konsekwencji. Nie wiem niestety, czy to wynikało tylko z mojego szczęścia,
    czy z obowiązujacych przepisów :)

    Pozdrawiam :)

    W.