  • Data: 2018-05-30 00:44:38
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 15:57:04 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
    > W dniu 29.05.2018 o 21:36, Marek S pisze:
    >

    > Widać macie marną komunikację. W Warszawie w godzinach szczytu jest
    > praktycznie zawsze szybciej KM (poza jakimiś peryferiami, czy
    > wyjątkowymi relacjami).

    Pozwole sie nie zgodzic.

    Mialem okazje pare roznych tras przecwiczyc i o ile rower byl zawsze calkiem szybki
    to jednak wiele z tych tras pokonywalo sie szybciej samochodem niz
    autobusem/tramwajem plus dojscie piechota tam gdzie sie trzeba bylo dostac.

    Zazwyczaj startowalem z olszynki grochowskiej.

    Do centrum niby tramwaje jezdza ale trzeba na nie najpierw dojsc (10 minut), jedzie
    sie z grubsza sprawnie ale tramwaje nie maja zielonej fali wiec czekaja na swiatlach
    pi*oko tyle co samochody. Na moscie poniatowskiego zazwyczaj jada powoli a w czasie
    szczytu nie mieszcza sie na platformach i tez czekaja.

    Samochody ktore widzialem na rondzie waszyngtona, nawet w najwieksze korki
    przeganialy moj tramwaj w okolicy smyka a najpozniej przy rotundzie.

    Inne trasy jakie ogarnialem wcale lepsze nie byly. Do witosa jechalo sie z tej
    olszynki kiepsko. To samo na matuszewska.

    Z tej olszynki mialem tez alternatywe w postaci autobusu. Tyle ze 102 jedzie
    zawijasami i wcale szybciej nie bylo.

    Kiedys wyszedlem z kolega w okolicy 15:30 - piatek z pracy. Z mordoru ruszylismy.
    Ja pojechalem na slask a on na tarchomin.

    Zadzwonil do mnie ze dotarl do domu, a ja mu na to ze wlasnie do cz-wy dojezdzam. I
    nie ze zapierdalalem, emerycko jechalem 90-100-110. W czasach kiedy gierkowka
    remontowana byla (ten remont od piotrkowa pod warszawe).

    Tak ze nie jest tak rozowo jak sugerujesz.

    Choc korki w wawie moga byc kiepskie. To trzeba przyznac. Bo czasem od janek na
    matuszewska 3h sie jechalo. Ale czasem mozna bylo zrobic te trase w 18 minut...