  • Data: 2009-03-04 13:13:44
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: "Watson" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek W wrote:

    > Właśnie potwierdzilo się to co autor wątku napisał

    No dobra dalem szanse mlodym.
    Ale widzac ze nie widać - wiec odpowiem.

    Pokretlo przy sprzegle słuzy do regulacji wysokosci klamki hamulca w czasie
    wyscigu.
    Uklad w czasie wyscigu sie grzeje na tyle mocno, klamka mieknie i punkt
    zadzialania hampli jest coraz blizej rolgazu. Gdy klamka zaczyna sie opierac o
    palce - zaczyna zle. stad plynna regulacja.
    Zwykle na 2-3 okrazeniu wymagane jest delikatne podniesienie - potem juz jest
    dobrze.

    Operowanie hamplem podczas wysciigu jest w zasadzie czesto 2 pozycyjne on-off
    z uwagi na ciagla kontrole gazu (przegazowki, odwijanie) klamka hampla jest
    ustawiona zawsze w najnizszym polozeniu. Milimetr od pozostalych 3 palców na
    rolgazie.

    Marider jakby co pytaj.
    Dodam tylko ze z przyzwyczajenia w FJR mam tak samo ustawiona klamke - chyba max
    obnizona.
    Ale tu mi sie plyn nie gotuje wiec nie musze na szybko regulowac w czasie jazdy
    :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A