  • 1. Data: 2009-03-03 15:15:26
    Temat: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu>

    Od ponad roku zaglądam na GRUPĘ i czytam posty. Ludzie zadają pytania a Wy
    w 95% nie odpowiadacie na zadane pytania, tylko wyśmiewacie, obrażacie i
    kłócicie się. Kiedyś w jednym z postów któryś z grupowiczów był wielce
    oburzony jak pl.rec.motocykle określił jako forum. Wy buraki nie macie się
    w ogóle równać z forum ze ścigacza.pl. Nie wiem jak jest w innych działach
    ale w Offroad zawsze dobrze radzą, a jak nie wiedzą to sie nie odzywają.
    Narzekacie na użytkowników Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->
    http://grupy.scigacz.pl/ a oni piszą sensowniej niż Wy.
    Dziękuję za odczytanie, i mała prośba : ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!

  • 2. Data: 2009-03-03 15:44:43
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Martin.W pisze:
> [...]
    > był wielce oburzony jak pl.rec.motocykle określił jako forum. Wy buraki
    > nie macie się w ogóle równać z forum ze ścigacza.pl.

    dlatego postulujemy od dawna zeby to szacowne forum oddzielic od
    pl.rec.motocykle.
    Czy kierownictwo scigacza słyszy ten głos ludu ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-03-03 15:54:39
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > dlatego postulujemy od dawna zeby to szacowne forum oddzielic od
    > pl.rec.motocykle.
    >
    > --
    a z precli zrobić ...
    w pewnym sensie zgadzam się z przedmówcą - coraz trudniej tu zdobyć
    jakąkolwiek pomoc, za to bardzo łatwo dostać opier... :(

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2009-03-03 16:10:54
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    > w pewnym sensie zgadzam się z przedmówcą - coraz trudniej tu zdobyć
    > jakąkolwiek pomoc, za to bardzo łatwo dostać opier... :(

    zagladam tutaj od prawie 9ciu lat... hmmm, dawno nie bylo tak
    sensownego watku:)
    a propos chamstwa:
    "chamstwu w zyciu nalezy sie przeciwstawiac silom i godnosciom
    osobistom";)

    scibor
    kask York i 8x konik polski

  • 5. Data: 2009-03-03 16:52:57
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bartek CBF1000A pisze:

    > w pewnym sensie zgadzam się z przedmówcą - coraz trudniej tu zdobyć
    > jakąkolwiek pomoc, za to bardzo łatwo dostać opier... :(

    Moze nie umiesz pytac albo pytasz o cos co bylo walkowane milion razy ?

    Ja rozumiem ze dla ludzi ktorzy zagladaja tu od niedawna dyskusja na
    temat "co na pierwsze moto", "z goretexem czy bez" itp. moga byc
    pasjonujace. Ale ile mozna ? Moze by ktos w koncu zaczal dyskutowac o
    niuansach technicznych ? Tyle ze, niestety, obawiam sie iz nikt z
    bywajacych tu od niedawna nie ma o tym bladego pojecia i dyskutantem
    bedzie zadnym. A ze "starymi" to my sie juz nadyskutowalismy :)

    Wiec jesli sie komus nie podoba to moze sie przeniesc na forum scigacza.
    Tam podobno pasjonujacy jest klimat i dyskutancji przedni :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-03-03 16:54:56
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Martin.W pisze:
    (...)
    > był wielce oburzony jak pl.rec.motocykle określił jako forum. Wy buraki
    > nie macie się w ogóle równać z forum ze ścigacza.pl. Nie wiem jak jest w

    Myhyhyhy... :)

    > innych działach ale w Offroad zawsze dobrze radzą, a jak nie wiedzą to
    > sie nie odzywają. Narzekacie na użytkowników Wysłano z czytnika

    Wooow, zostaliśmy _działem_ ścigacza :)

    > Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ a oni piszą sensowniej niż Wy.
    > Dziękuję za odczytanie, i mała prośba : ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!
    >
    > --

    Dobre, naprawdę dobre. :)
    Aha, przy okazji, drogi ścigaczu - delimeter sobie popraw.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2009-03-03 17:26:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Kuczu pisze:

    > Moze nie umiesz pytac albo pytasz o cos co bylo walkowane milion razy ?

    Często zadawane pytania i odpowiedzi są pewnie w FAQ na riders.pl. Może
    warto byłoby zrobić takiego FAQa w formie wiki, tak by łatwiej było go
    utrzymać na czasie? Szkoda, że nie można "przykleić" FAQa do grupy, a
    trudno zmuszać piszących tutaj by w stopce umieszczali link.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-03 17:58:40
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kuczu pisze:
> [...]

    "Kryzys" jest, co sie dziwisz ze niektorzy sobie odreagowuja? ;]

> [...]
    >
    > Ja rozumiem ze dla ludzi ktorzy zagladaja tu od niedawna dyskusja na
    > temat "co na pierwsze moto", "z goretexem czy bez" itp. moga byc

    Ano szkoda ze nie kazdy wie co to jest archiwum i ciezko wklepac pare
    slow w google zeby zobaczyc czy ktos juz ze 100 razy nie udzielil
    odpowiedzi na to samo/podobne pytanie.

> [...]
    > bywajacych tu od niedawna nie ma o tym bladego pojecia i dyskutantem
    > bedzie zadnym. A ze "starymi" to my sie juz nadyskutowalismy :)

    Eee, to ja, to ja.. zapytam. A co toto za pokretlo jest?

    http://tinyurl.com/af2t64

    Zachodze w glowe i nijak nie moge wymyslec odpowiedzi.

    > Wiec jesli sie komus nie podoba to moze sie przeniesc na forum scigacza.

    Tu nikt nikogo na sile nie trzyma i do czytania nie zmusza, nie podoba
    sie, to jest teraz stos roznego rodzaju "forumow" i internetowych kolek
    wzajemnych adoracji, szydelkowania artystycznego pewnie tez ;)

    Pzdr
    PS: mnie tu dobrze ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 9. Data: 2009-03-03 18:15:10
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> napisał

    > w pewnym sensie zgadzam się z przedmówcą - coraz trudniej tu zdobyć
    > jakąkolwiek pomoc, za to bardzo łatwo dostać opier... :(

    Wiec co tu robisz? Jest przymus czytania i pisania na prm?
    Jeśli nie odpowiada mi towarzystwo - zmieniam je.
    Jesli ja nie odpowiadam towarzystwu - tez sie wynosze.
    To sa elementarne zasady zachowania.
    Jest sikacz razem ze swoimi debilami - wiec masz alternatywe.
    Tu jest USENET. To nie jest forum. Tu debile nie maja
    racji bytu. Tu obowiazuje NETYKIETA. Jak komus nie pasuje:
    jest Onet, Sikacz itp.
    Pozdr.

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 10. Data: 2009-03-03 18:55:49
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >Czy kierownictwo scigacza słyszy ten głos ludu ?

    Wiesz gdzie kerownictwo ma glos ludu?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10