    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Burza na Giewoncie
    Date: Fri, 23 Aug 2019 11:19:02 +0200

    SW3 wrote:

    > A ja się obawiam, że teraz w ramach histerii wszystkie szlaki
    > wysokogórskie będą prewencyjnie zamykane przy jakimkolwiek ryzyku burzy.

    Co wcale takie bez sensu nie jest, jeśli ktoś głęboko wierzy, że państwo
    ma się nim zaopiekować. Natomiast mnie przeraża inny aspekt tej sprawy:
    zginęło 5 osób, wydarzenie raczej niepowtarzalne w perspektywie dekady,
    a histeria jest ogólnonarodowa. Tymczasem w czerwcu zastępy niebieskie
    zasiliło 120 topielców, w lipcu 71, a w sierpniu 41 (and counting).
    Statystyki mistrzów kierownicy nawet mi się nie chce szukać. I co? I nic...

    Pozdrawiam, Piotr