    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@p...pl.invalid>
    <nq4d1h$6t8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq6uu5$o8b$3@node1.news.atman.pl>
    <57c706c0$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq7ecr$9bj$1@node1.news.atman.pl>
    <57c740ac$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq7frc$atf$1@node1.news.atman.pl>
    <57c74b5d$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq9je0$da1$1@node1.news.atman.pl>
    <57c9c4bf$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqe21p$cj5$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Date: Sat, 3 Sep 2016 11:09:32 +0200

    dyskusyjnych:nqe21p$cj5$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 02.09.2016 o 20:28, J.F. pisze:

    >Ale to praca - czyli męczarnia.
    >Wakacje mają być jej przeciwieństwem.

    No coz - akurat te czesc wakacji jestem gotow uznac za meczarnie :-)
    Mozna samolotem ... ale to czesto tez meczarnia :-)

    Poza tym takie zycie - caly rok sie meczysz, zeby dwa tygodnie
    przyjemnosci miec :)

    >To wypada zaplanować np. 15h.

    >Zmarnujesz, całe 12 h, na głupią jazdę bez sensu jednym ciągiem.

    Tez zmarnujesz 12h, a nawet wiecej.

    Tak naprawde to ja zmarnuje okazje zobaczenia czegos ciekawego po
    drodze - i kiedys tam w przyszlosci byc moze zmarnuje 6h, aby tam
    dojechac.

    Ale ... jesli naprawde warte odwiedzenia, to przeciez nic nie szkodzi
    jednak ten postoj zaplanowac.
    Tylko cos mi sie widzi, ze Ty szukasz na sile ciekawych miejsc, bo
    cie juz szybka jazdy meczy :-)

    >Ale dzięki temu świata widzisz dużo więcej, niż miejsce startu i
    >miejsce docelowe.

    A jest tam cos wartego obejrzenia ?
    Moze jednak lepiej miec dwie doby wiecej w miejscu docelowym ?

    >A o czym ja piszę Twoim zdaniem?

    Ze koniecznie trzeba zaplanowac postoj. A to drobna roznica.
    Bo z drugiej strony - w dobrych ukladach to moga byc tylko 4h jazdy, i
    sporo dnia jeszcze zostaje na calkiem inne cele.
    Mozna wyjechac w piatek po pracy i miec cala sobote, mozna wyjechac o
    7 rano i jeszcze pol dnia pozeglowac, albo alternatywnie - pol dnia
    zwiedzac Warszawe. Co kto lubi.

    >Dopóki nie trafisz na kogoś na podwójnym gazie,

    Jeszcze mi sie nie zdarzylo,

    > niewidoczny zakręt itd itp.

    Przy naszym nadmiarze oznakowania i nawigacjach - malo prawdopodobne.
    Owszem - wyprzedzanie bywa trudniejsze. Ale i ruch mniejszy, wiec
    latwiejsze.

    >Ja trafiałem nie raz, więc ograniczam ryzyko i nie jeżdżę po zmroku
    >gdy nie muszę.

    Mnie w zasadzie bez roznicy.

    >Dojazd do nich przez dziką część Polski również.

    Ale tam akurat w miare dobre drogi

    J.