eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 Bol d'Or - dysze gaźników › Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    From: "marcin" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <5082f1c0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <508af493$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6f0le$p0m$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Date: Sat, 27 Oct 2012 11:51:27 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 32
    Message-ID: <508bae9d$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.254.170
    X-Trace: 1351331485 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 83.11.254.170:29684
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659884
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:k6f0le$p0m$1@node1.news.atman.pl...
    > Napisz cos wiency zeby inni podobni nie musiali sie tulac po jakichs
    > zagranicznych forach ;-)


    Spróbuję jakoś streścić sedno sprawy. Z tego co tam piszą, to krytyczną rzeczą dla
    prawidlowej pracy tych gaźników (Keihen CV) jest zebranie dolotów w kupę, oraz pewna
    pojemność między filtrem a gaźnikami. Chodzi o stabilność podciśnienia przed
    przepustnicami (o czym była w tym wątku już mowa) i stłumienie szumów ssania. Tak to
    cholerstwo jest zestrojone, że nawet jeżeli dać każdemu z osobna jakieś tłumienie na
    filtrze czy nawet jakiś bufor w postaci np. kawałka rury, to i tak niewiele to da.
    Wszystkie gaźniki muszą pracować na to wspólne podciśnienie i wtedy dopiero to działa
    tak jak powinno. Nawet dedykowane zestawy K&N (w Larssonie 750 za 4 stożki) niewiele
    tu pomogą. Owszem, przy dużej dozie sprytu i cierpliwości da się w miarę to zestroić
    manewrując dyszami, rozwiercając to i owo itp tak jak wcześniej dyskutowaliśmy, ale i
    tak będzie to potem wrażliwe na podmuchy wiatru, zmiany temperatur, deszcz, jednym
    slowem zawsze coś będzie nie tak.
    Tutaj jedna z dyskusji na ten temat, taka z bardziej przekrojowych i poglądowych, od
    której można zacząć drążyć: http://honda-cb750-s.456789.n3.nabble.com/Pods-on-a-
    DOHC-options-td3867628.html , na http://www.cb750c.com/ można znaleźć więcej i
    bardziej szczegółowo.

    Podsumowując: DOHC 750/900 + Keihen CV + stożki to nie jest zadanie dla
    początkującego amatora.
    Ja lubię dłubać i kombinować, ale bardziej chyba lubię jeździć - więc odpuszczam :)
    --
    pzdr,
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: