  • 1. Data: 2012-10-20 20:47:28
    Temat: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Witam,

    W końcu, po prawie 2 latach grzebania, zarejestrowałem cebulę i regularnie straszę
    kury po wioskach. Problem jednak jakiś musi być - po założeniu stożków (z powodów
    wyłącznie wizualnych, teraz tego żałuję ale niestety operacja nieodwracalna) mam
    odcięcie na 5 tys obrotów i jak się domyślam spowodowane jest to zbyt dużą ilością
    powietrza w stosunku do paliwa, a zaradzić można temu poprzez zmianę dysz na większe
    i zestrojenie gaźników od początku.
    Mam ambicje zrobić to samemu, wakuometry sobie załatwię, trochę materiałów na temat
    strojenia gaźników znalazłem i wydaje mi się to do ogarnięcia.
    Ale na początek być może głupie pytanie - nie wiem skąd się bierze te większe dysze.

    Jest to CB750 F2 RC04 Bol d'Or.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2012-10-20 20:58:38
    Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-20 20:47, marcin pisze:

    > Ale na początek być może głupie pytanie - nie wiem skąd się bierze te większe
    dysze.

    najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-10-20 21:11:19
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie

    http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=6333&cdes=D
    ysze%20ga%BCnikowe

    No są, tylko teraz tak:
    http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-0680.html
    http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-0980.html
    http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-1000.html
    http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -99101-393-1020.html

    To są oryginalne dysze wg serwisówki... domyślam się że te numerki #68 #98 #100 i
    #102 to są pewnie jakieś rozmiary?Co z tym dalej? :)
    A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to
    chyba jakieś dwa stopnie są które można niezależnie dobierać?
    --
    pzdr,
    marcin

  • 4. Data: 2012-10-20 21:27:15
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witek

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie

    Są nadal :)
    Jeżeli tam nie będzie można dorobić u dobrego gaźnikowca,
    najlepiej takiego co robi gaźniki zabytkowe, nie będzie wybrzydzał :)

    Marcin
    Sklep Kacper-Motor
    Warszawa, Radzymińska 206

  • 5. Data: 2012-10-20 21:27:31
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Hmm, a może to jest dysza: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP
    -16166-425-671.html ?

    http://www.cheapcycleparts.com/model_years/46-honda-
    1980-750-custom-cb750c/assemblies/1468
    część nr 17 :)

    Hehe, sory, chyba za szybko zawracam dupę :)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 6. Data: 2012-10-20 21:41:32
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Kacper_Motor" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli tam nie będzie można dorobić u dobrego gaźnikowca,
    > najlepiej takiego co robi gaźniki zabytkowe, nie będzie wybrzydzał :)

    Tylko że mieszkam na zadupiu, gdzie lokalni majstrowie albo się nie znają na aż
    takiej grzebaninie, albo mają muchy w nosie za sprawą nawału prostszej roboty, bo
    wszyscy mnie odprawili na kiedyś tam. Spoko, ja nie mam oporów przed nauczeniem się
    czegoś nowego więc jakoś to sobie zrobię - jak już rozgryzę co jest tą dyszą o którą
    mi chodzi ;) Problem na razie w tym, że prawdziwy gaźnik w niczym nie przypomina
    podręcznikowego schematu i się trochę zacząłem motać ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 7. Data: 2012-10-20 22:15:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    #102 to są pewnie jakieś rozmiary?Co z tym dalej? :)

    tak, to sa rozmiary.

    > A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to
    chyba jakieś dwa stopnie są które można niezależnie dobierać?

    Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i
    secondary to prawdopodobnie jedne odpowiadaja za srednie i drugie za
    wysokie obroty.

  • 8. Data: 2012-10-20 22:17:57
    Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze ga?nik?w
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-20 21:27, Kacper_Motor pisze:
    > Witek
    >
    > U?ytkownik "Kuczu" napisa? w wiadomo?ci

    > S? nadal :)
    > Je?eli tam nie b?dzie mo?na dorobi? u dobrego ga?nikowca,
    > najlepiej takiego co robi ga?niki zabytkowe, nie b?dzie wybrzydza? :)

    Albo sobie kupic rozwiertaki do dysz i samemu przekalibrowac.

    sprawdziany i rozwiertaki dostepne sa w Lousie.

    sprawdziany - 10003888
    rozwiertaki - 10003930

  • 9. Data: 2012-10-20 22:26:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-20, marcin <m...@W...pl> wrote:
> [...]
    1980-750-custom-cb750c/assemblies/1468
    > część nr 17 :)
    >
    > Hehe, sory, chyba za szybko zawracam dupę :)

    Slaby obrazek ale 17 to chyba jest rozpylacz. Dysze to 25 i 26.

    PS. Zawsze mozesz na te stozki naciagnac kawalek detki rowerowej - tak jak
    zaslyszalem jak
    jakis oszolom radzil komus :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-10-20 22:33:07
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    > Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i
    > secondary to prawdopodobnie jedne odpowiadaja za srednie i drugie za
    > wysokie obroty.

    Keihiny. Czy wystarczy w takim razie zwiększyć tą "secondary"?
    --
    pzdr
    marcin