  • 1. Data: 2013-01-28 08:42:33
    Temat: [CKMK] Pozdr. zielony citroen
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    dawno nie bylo :)

    Pozdrowienia dla wlasciciela zielonego citroena, nie dojrzalem jakiego, KR costam,
    zaparkowanego wczoraj wieczorem przy Pradnickiej.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 2. Data: 2013-01-28 21:19:49
    Temat: Re: [CKMK] Pozdr. zielony citroen
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Jimiasty* wrote in
    ups.com>:
    > dawno nie bylo :)
    > Pozdrowienia dla wlasciciela zielonego citroena, nie dojrzalem jakiego, KR
    > costam, zaparkowanego wczoraj wieczorem przy Pradnickiej.

    Jak dawno, 3 dni temu :)

    p<R

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

  • 3. Data: 2013-01-28 22:01:46
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Uzytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ups.com>:
    > Jak dawno, 3 dni temu :)
    > p<R

    zaguglalem wreszcie jak wyglada slynna naklejka pms i viola z pierwszego
    linku :)
    http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009
    /06/plmisc600rdx.gif

    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 4. Data: 2013-01-28 22:59:46
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-01-28 08:42, Jimiasty pisze:
    > dawno nie bylo :)
    >
    > Pozdrowienia dla wlasciciela zielonego citroena, nie dojrzalem jakiego, KR costam,
    zaparkowanego wczoraj wieczorem przy Pradnickiej.

    Dziękować! :) Strasznie dawno już mnie nikt nie "wyhaczył". A na
    Prądnickiej bywam ostatnimi czasy bardzo często ;)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 5. Data: 2013-01-29 09:30:05
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    > Dziękować! :)

    Aaa to Ty, siema :)

    > Strasznie dawno już mnie nikt nie "wyhaczył".

    Jeszcze raz zacytuje kolege Stasia Podroznika: "grupa umiera"

  • 6. Data: 2013-01-29 21:43:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-28 22:59, Staszek Sosenko pisze:

    > Dziękować! :) Strasznie dawno już mnie nikt nie "wyhaczył". A na
    > Prądnickiej bywam ostatnimi czasy bardzo często ;)

    Staszek! Tobie się coś nie pozajączkowało? W końcu kupiłeś porządny
    samochód! :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-01-29 22:04:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2013 21:43:37 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Staszek! Tobie się coś nie pozajączkowało? W końcu kupiłeś porządny
    > samochód! :D

    Jedna glupia decyzja, a uraz na cale zycie zostanie :-)

    No i teraz trzeba sie rozejrzec za porzadnym mechanikiem :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-01-29 22:46:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 22:04, J.F. pisze:

    > Jedna glupia decyzja, a uraz na cale zycie zostanie :-)
    >
    > No i teraz trzeba sie rozejrzec za porzadnym mechanikiem :-)

    Jarek, trzeba było się uczyć na błędach innych. Fordowe 1.8TD już
    napsuło krwi użyszkodnikom, gdy Ty jeszcze Ścierrę dobijałeś. :P

  • 9. Data: 2013-01-30 00:33:19
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    > Staszek! Tobie się coś nie pozajączkowało? W końcu kupiłeś porządny
    > samochód! :D

    Jedno nie ulega wątpliwości - jest ZAJEBIŚCIE wygodny ;) Mimo braku hydro.

    Natomiast wk*&^$ mnie specyfikacja tego egzemplarza - kupiony w polskim
    salonie w '96 - aż się zdziwiłem, że ma poduszkę kierowcy i obrotomierz
    :P Natomiast wspomagania brak, że już o takich bajerach jak ABS czy el.
    szyby nie wspomnę. Ale są i plusy - 114kkm autentycznego przebiegu ;)

    Generalnie potrzebowałem jakiegokolwiek auta wobec faktu, że zima się
    zbliżała i na moto po śniegu ciężko się jeździ... Ale pewnie zostanie
    jeszcze z rok jako "support" ;)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #
    # 2 kółka: '93 Suzuki GS 500 - do sprzedania! #
    # staszek <tumabyćmałpa> sosenko <tumabyćkropka> pl #