  • 1. Data: 2013-10-31 09:01:57
    Temat: CLIFF odbiornik optyczny - identyfikacja wyprowadzeń
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Nie mogę znaleźć jasnego oznaczenia wyprowadzeń odbiornika S/PDIF CLIFF
    o oznaczeniu: FC684208R (ORJ-8).
    Strona producenta: http://www.cliffuk.co.uk/products/optical/index.htm
    Są tam PDF-y, ale z informacjami bardzo ogólnymi całej rodziny. Odwołują
    się do dokumentacji szczegółowych, ale gdzie one są?
    Znalazłem taki dokument:
    http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/6000
    00-624999/606437-da-01-en-OPTISCHER_EMPFAENGER_FC684
    208R.pdf
    ale z niego nadal wprost nie wynika, które wyprowadzenia są
    wykorzystywane i które do czego. Nóżek ma ten element 5, z czego
    potrzebne 3: +5V, GND i wyjście cyfrowe. Rysunek mechaniczny (str. 3)
    niby pokazuje PIN 1-na przekroju, ale według mnie nie pokrywa się to z
    rysunkiem skrajnie prawym i tym na stronie 7.
    Nie chcę podłączyć tego elementu odwrotnie!

    --
    Michał

  • 2. Data: 2013-10-31 09:15:47
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-10-31 09:01, Michał Lankosz pisze:
    > Nie mogę znaleźć jasnego oznaczenia wyprowadzeń odbiornika S/PDIF CLIFF
    > o oznaczeniu: FC684208R (ORJ-8).
    > Strona producenta: http://www.cliffuk.co.uk/products/optical/index.htm

    A! w tym ogólnym PDFie właśnie dostrzegłem podpisane numerkami
    wyprowadzenia, ale są bardzo niewyraźne z powodu zamieszczenia marnej
    rozdzielczości skanu jakiejś dokumentacji. Ledwo można odczytać, a w
    zasadzie domyślić się tych numerów. Ech...

    --
    Michał

  • 3. Data: 2013-10-31 09:30:14
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Michał Lankosz <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > rysunkiem skrajnie prawym i tym na stronie 7.
    > Nie chcę podłączyć tego elementu odwrotnie!

    Wygląda na to,że dwa piny to tylko dodatkowe mocowanie.
    https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/assets/datasheets
    /ORJ-8_eng_tds.pdf